پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229790
چهارمحال و بختياري جزء امن‌ترين استان‌هاي کشور است
تاریخ انتشار : 1397/12/25 09:05:59
نمایش : 1425
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: وضعيت امنيتي در اين استان خوب است و از متوسط کشوري بالاتر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در سومين يادواره يکصدو چهل سه شهيد فرماندهي انتظامي و شهداي مدافع حرم استان اظهار کرد: اين استان ۲ هزار و ۴۳۸ شهيد را تقديم انقلاب کرده است که از اين تعداد ۱۴۳ شهيد متعلق به خانواده بزرگ نيروي انتظامي است.

وي با اشاره به وفاداري مردم چهارمحال و بختياري به انقلاب و نظام در طول پيروزي انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: تيپ هميشه سرافراز قمربني‌هاشم (ع) اين استان رشادت‌هاي بسياري در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

غلامزاده اضافه کرد: نيروي انتظامي اين استان در راستاي حفظ ارزش‌هاي انقلاب و برقراري امنيت و حفاظت از کشور علاوه‌بر ۱۴۳ شهيد، ۲۹۵ جانباز نيز داشته است.

وي خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي به تبعيت از رهبر انقلاب، تدابير فرماندهي و همراهي مردم استان در راستاي برقراري نظم و امنيت مردم با روحيه جهادي با تمام توان انجام وظيفه مي‌کند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: وضعيت امنيتي در اين استان خوب است و از متوسط کشوري بالاتر است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html