پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229787
آخرين‌مهلت تعويض کارت ملي هوشمند پايان اسفندماه 97 مي‌باشد
تاریخ انتشار : 1397/12/21 09:11:47
نمایش : 1396
رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: مردم در خصوص کارت هوشمند ملي تا پايان امسال اقدام کنند و اين کار مهم را به سال آينده موکول نکنند. چون سال آينده با محدوديت‌هايي مواجه خواهند شد.
نورعلي خدادادي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: والديني که صاحب نوزاد مي‌شوند دو مطلب مهم را مدنظر داشته باشند تا نوزاد و فرزند در آينده دچار مشکل يا مشکلات اجتماعي نشود و از والدين پاسخي را طلب ننمايند.

خدادادي‌ در ادامه افزود: مطلب اول اينکه بعد از تولد نوزاد والدين نسبت به دريافت شناسنامه طفل اقدام کنند تا طفل آن‌ها به‌موقع بتواند از حقوق اجتماعي بهره‌مند شود و مطلب دوم در انتخاب اسامي طفل دقت لازم را داشته باشند چون بعد از تنظيم و صدور شناسنامه تغييري در شناسنامه صورت داده نخواهد شد و اسامي تغيير نخواهند کرد.

وي خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و افرادي که عزيزي را ازدست‌داده‌اند از آن‌ها نيز خواهشمنديم که تا 10 روز بعد از تاريخ فوت حتماً جهت ابطال شناسنامه اقدام نمايند.

وي تصريح کرد: عزيزاني که شناسنامه آن‌ها نياز به تعويض دارد به اداره ثبت‌احوال شهرستان و يا دفاتر پيشخوان منتخب مراجعه و کار خود را انجام دهند تا با مشکلي مواجه نشوند.

وي اظهار داشت: در خصوص کارت‌هاي ملي و شناسايي تا پايان امسال اقدام کنند و اين کار مهم را به سال آينده موکول نکنند. چون سال آينده با محدوديت‌هايي مواجه خواهند شد.

وي گفت: در خصوص ظرفيت نوبت‌گيري کارت هوشمند ملي در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌هاي ملي  هم‌اکنون در چندين دفتر پيشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملي در سطح شهرستان مي‌باشيم و از شهرستاني‌هاي عزيز درخواست نموده با مراجعه به سايت www.ncr.ir و يا از طريق مراجعه به يکي از دفاتر پيشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملي اقدام نمايند

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html