پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229782
صنوف متخلف علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد خواهد شد
تاریخ انتشار : 1397/12/14 11:49:14
نمایش : 1447
مديرکل تعزيرات حکومتي استان چهارمحال و بختياري گفت: تعزيرات حکومتي از تاريخ 15 اسفند بازرسي‌هاي خود را شروع و تشديد مي‌کنند تا واحدهاي صنفي قوانين و مقررات را رعايت کنند و در صورت تخلف پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد مي‌شود.
محمدرضا عمرون در اولين جلسه کمسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي در شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغارگفت: با توجه به اينکه آخر سال است و مردم در اسفندماه براي خريدهاي پاياني و سال نو اقدام مي‌کنند تعزيرات حکومتي نيز اقداماتي را انجام داده و خواهد داد.

مديرکل محترم تعزيرات حکومتي استان در ابتداي جلسه مقدمه‌اي پيرامون چگونگي تأسيس سازمان و مستند قانون تشکيل جلسه کمسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي بيان نموده و فعاليت سازمان در حوزه پيشگيري از وقوع تخلفات را تشريح وبر ضرورت آموزش اصناف، آموزش بازرسان و اطلاع‌رساني به مردم نسبت به حقوق خود تأکيد و آمار فعاليت‌هاي انجام‌شده را ارائه و خواستار همکاري و تعامل بيشتر دستگاه‌هاي ذي‌ربط گرديد.

وي در ادامه افزود: تعزيرات حکومتي از تاريخ 15 اسفند بازرسي‌هاي خود را شروع و تشديد مي‌کنند تا واحدهاي صنفي قوانين و مقررات را رعايت کنند و در صورت تخلف پلمپ مي‌شوند.

وي خاطرنشان کرد: تشکر مي‌کنيم از صنوفي که قوانين و مقررات را رعايت مي‌کنند و صنوف متخلف را علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
وي  بيان داشت: از مردم تقاضا داريم اگر تخلفي مشاهده کردند حتماً اعلام کنند و مطمئن باشند رسيدگي و نتيجه هم اعلام مي‌شود.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html