پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229776
ملت ايران قوي‌تر از ۴۰ سال قبل و دشمنان آن ضعيف‌تر شده‌‌اند/با هنر خود، مردم را به سمت اهداف انقلاب يعني ايجاد دنياي مؤمن و سالم سوق دهيد
تاریخ انتشار : 1397/12/08 07:17:45
نمایش : 1698
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: در اين چهل سال، دشمنان با همه توان و امکانات در مقابل انقلاب اسلامي صف آرايي و ضرباتي را هم وارد کردند اما ملت ايران با توکل بر خدا و انجام وظيفه توانست بر اين توطئه ها فائق بيايد و اکنون قوي‌تر از هر دوره اي شده ولي جبهه دشمن ضعيف تر از دوره هاي گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در سالروز ولادت با سعادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌عليها، فضاي حسينيه امام خميني(ره) معطر به عطر فضائل و مناقب آن بانوي بزرگ اسلام بود و جمعي از ذاکران اهل‌بيت عليهم‌السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي به مديحه‌سرايي پرداختند.

در اين مراسم، رهبر انقلاب اسلامي در سخناني ضمن تبريک سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌عليها، ذاکران و مديحه سرايان حسيني را سرمايه و ذخيره‌اي براي پيشبرد اهداف اسلام و انقلاب خواندند و با تأکيد بر اينکه از اين سرمايه بايد در جهت اهداف حسيني و فاطمي و تبيين معارف انقلاب استفاده شود، گفتند: امروز صف‌بندي جبهه حق و باطل همان صف‌بندي‌هاي دوران پيامبران بزرگ الهي و دوران ائمه اطهار عليهم‌السلام است و همانگونه که در آن زمان جبهه باطل به رغم کثرت نفرات و تجهيزات و تبليغات نابود شد، امروز هم همان سرنوشت در انتظار جبهه مقابلِ انقلاب اسلامي است و نبايد از دشمن ترسيد و دچار اشتباه محاسبه شد.
 
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تأثيرگذاري بالاي مضامين اشعار مديحه سرايان، افزودند: اين مضامين بايد قرآني و اسلامي و همراه با انديشه عميق و ديدِ روشن و با استفاده از شيوه هاي هنري در جهت اهداف انقلاب اسلامي بکار گرفته شوند که در اين صورت، تأثير زيادي در حرکت عظيم ملت ايران و حتي حرکت امت اسلامي خواهند داشت.
 
ايشان با تأکيد بر لزوم استفاده از فرصت مهيا شده کنوني براي ترويج معارف دين و انقلاب خاطرنشان کردند: امروز همه مسئول هستيم و وظيفه ذاکران و مديحه سرايان، سوق دادن مردم به سمت اهداف انقلاب يعني شکل گيري جامعه اي مؤمن، سالم و امن، همراه با رفاه مادي و شوکت بين المللي و بهجت معنوي است.
 
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري صف آرايي دشمنان دين الهي در مقابل پيامبران بزرگ الهي و ائمه معصومين عليهم السلام، افزودند: امروز هم صف آرايي همان صف بندي است و همان سرنوشت نابودي در انتظار جبهه باطل است اما شرط آن، توکل به خداوند متعال و نترسيدن از دشمن است تا اشتباه محاسباتي رخ ندهد.
 
حضرت آيت الله خامنه اي مصداق عيني اين موضوع را دوران چهل ساله انقلاب دانستند و گفتند: در اين چهل سال، دشمنان با همه توان و امکانات در مقابل انقلاب اسلامي صف آرايي و ضرباتي را هم وارد کردند اما ملت ايران با توکل بر خدا و انجام وظيفه توانست بر اين توطئه ها فائق بيايد و اکنون قوي‌تر از هر دوره اي شده ولي جبهه دشمن ضعيف تر از دوره هاي گذشته است.
 
رهبر انقلاب اسلامي در ادامه سخنان خود با اشاره به اهميت و جايگاه موضوع خانواده، خاطرنشان کردند: نظام خانواده، سنت الهي است اما دشمنان بشريت که همان جريان سرمايه داري بين المللي و صهيونيستي است تصميم به نابودي بنيان خانواده در جهان گرفته اند، بنابراين بايد براي حفظ و تقويت ارکان نظام خانواده در جامعه، همت گماشته شود.
 
حضرت آيت الله خامنه اي، ازدواج هاي ديرهنگام و سخت، فرزندآوري کم و ترويج پديده هاي زشتي همچون ازدواج هاي سفيد را که سياه ترين ازدواج است، به همراه تلاش براي از بين بردن حيا و عفت از موارد و زمينه هاي در خطر قرار گرفتن نظام خانواده برشمردند و تأکيد کردند: ايجاد زمينه براي طهارت و پاکيزگي جوان، مؤثرترين راهکار جهت مقابله با توطئه ها و حفظ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html