پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229774
امام جمعه موقت فارسان
بايد گام دوم انقلاب را با اقتدار برداريم
تاریخ انتشار : 1397/12/03 14:45:39
نمایش : 1492
امام جمعه موقت فارسان گفت: بايد گام دوم را نيز با اقتدار برداريم، تا اين انقلاب علي رغم ميل باطني دشمنان به هدف نهايي رسيده و به دست صاحب اصلي آن سپرده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين جهانبخش يوسفي امام جمعه موقت فارسان در خطبه هاي نماز جمعه امروز فارسان به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتي بود و عظمت اين بانو در جهان اسلام بي مانند است.

وي گفت: البته با کمال تاسف از شخصيت اين بانوي بزرگ غافل شديم و زنان مسلمان و شيعه از سيره آن حضرت فاصله گرفتند، حضرت زهرا(س) همسري شايسته و مادري نمونه است که بايد الگوي زنان قرار بگيرد، اگر از سيره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربي نزديک شويم و از حجاب، حيا و عفت فاطمي دور باشيم، مي بينيم که زن که موجودي ارزشمند است به شخصيتي بي ارزش تبديل مي شود.

وي سالروز ولادت امام خميني(ره) را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت: امام(ره) وديعه الهي و ذخيره پروردگار براي زمان ما بود، ما هنوز امام را آنگونه که بايد نشناختيم، زندگي ايشان در تمام ابعاد الهي بود و مي بايست براي هميشه الگوي ما باشد. مراقب باشيم، برخي افراد کوته فکر سياسي و وادادگاني که هرچه دارند، به برکت امام(ره) و شهداست، راه و خط امام را تحريف کنند، راه و خط امام امروز همان راه و خط مقام معظم رهبري است.

يوسفي سپس بيانيه گام دوم مقام معظم رهبري را مورد اشاره قرار داد و افزود: در اين بيانيه حدود ۴۰ بار جوانان مورد خطاب قرار گرفتند. بايد جوانان، تشکل هاي انقلابي با چنگ و دندان از اين بيانيه پاسداري و آن را تحليل، تبليغ و مطالبه کنند، چرا که تجربه گذشته و موارد مشابه نشان داده که برخي دستگاه هاي کشور انگيزه پيگيري اين موارد را ندارند و آن را پس از مدتي مسکوت مي گذارند.
 
وي با بيان اين که ملت ايران گام اول را با اقتدار برداشته است، گفت: بايد گام دوم را نيز با اقتدار برداريم، تا اين انقلاب علي رغم ميل باطني دشمنان به هدف نهايي رسيده و به دست صاحب اصلي آن سپرده شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html