پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229758
توليد انيميشن هاي طنز "کاخ سياه" و "خاطرات اشرف" به مناسبت ايام الله دهه فجر/ انتشار 2 محصول فاخر سازمان فضاي مجازي در دهه مبارک فجر
تاریخ انتشار : 1397/11/18 09:29:07
نمایش : 1624
انيميشن هاي طنز کاخ سياه و خاطرات اشرف به مناسبت ايام الله دهه فجر توليد شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مسلم معين رييس سازمان فضاي مجازي بسيج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اعلام اين خبر که انيميشن هاي طنز کاخ سياه و خاطرات اشرف به مناسبت ايام الله دهه فجر توليد شدند، تاکيد کرد: اين دو مجموعه انيميشن که با تکنيک موشن کميک توليد شده اند، نگاهي انتقادي و طنز به تاريخ دارند و در دهه فجر در فضاي مجازي تقديم هموطنان مي شوند.

معين تاکيد کرد: مجموعه کاخ سياه در زمان آينده و پس از فروپاشي حکومت فعلي ايالات متحده آمريکا اتفاق مي افتد و يک کاراکتر پيرمرد مورخ در قالبي طنز به روايت داستانها مي پردازد.

وي همچنين افزود: در انيميشن خاطرات اشرف، برخي از قصه هاي کمتر شنيده شده در مورد شکل گيري حکومت پهلوي تا انقراض آن از زبان اشرف پهلوي روايت مي شود و تصاوير انيميشني اشرف پهلوي و داستانهايي که او تعريف مي کند از جذابيتهاي ويژه اين انيميشن است!

رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج در ادامه عنوان کرد: همچنين براي نخستين بار دو محصول فاخر اين سازمان با عناوين بازي رايانه اي ايران ۵۷ ( بهترين بازي فرهنگي سال ۹۶ جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران ) و نرم افزار تعاملي جامع انقلاب اسلامي و انقلاب عشق که پيش از اين رونمايي شده بودند، در اين ايام منتشر و در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

گفتني است اين آثار محصول سازمان فضاي مجازي بسيج و توليد شده در مرکز توليد و نشر ديجيتال انقلاب اسلامي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html