پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229746
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان
شهرستان فارسان داراي ۴ موسسه قرآني و ۱۲ خانه قرآني شهري و روستايي است
تاریخ انتشار : 1397/11/04 10:06:25
نمایش : 1376
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از برگزاري جشنواره قرآني کودک و نوجوان بين سنين ۵ تا ۱۸ سال همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد. شهرستان فارسان داراي ۴ موسسه قرآني و ۱۲ خانه قرآني شهري و روستايي است.
حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره شهرستاني ارتباط کودکان و نوجوانان با قرآن است و شناسايي جهت استعداديابي و توانمندي‌هاي قرآني کودک و نوجوان و ارتقاي آگاهي آن‌ها نسبت به معارف قرآن است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در ادامه اظهار کرد: اين جشنواره با همکاري اداره آموزش‌وپرورش و با جمعيت بالغ‌بر ۵۰۰ دانش‌آموز در محل سالن اجتماعت اداره ارشاد به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و خدمات قرآني برگزار خواهد شد که به برگزيدگان اين جشنواره جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

وي در ادامه افزود: در اين جشنواره از سخنرانان برجسته کشوري با موضوعات قرآن، کودک، نوجوان وزندگي به سبک قرآني استفاده خواهد شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي تصريح کرد: با برگزاري اين جشنواره اولياء کودک و نوجوانان نيز به همراه آن‌ها دعوت به عمل خواهد آمد تا از برنامه‌هاي غني قرآني استفاده کنند.

چراغي در ادامه گفت: شهرستان فارسان داراي ۴ موسسه قرآني و ۱۲ خانه قرآني شهري و روستايي است که در طول سال برنامه‌هاي قرآني از قبيل روخواني، روان‌خواني، تدبر و حفظ قرآن کريم در سطح شهرستان فعال مي‌باشند.

وي در ادامه گفت: دانش آموزان و جوانان در اين جشنواره در قالب دسته‌هاي مختلف در رشته‌هاي قرائت، حفظ، مفاهيم قرآن کريم، اذان، تواشيح، مقاله‌نويسي با مضامين قرآني، خوشنويسي باهم به رقابت مي‌پردازند.

اين مسئول ادامه داد: جهت آموزش رشته‌هاي فوق‌الذکر اين اداره اقدام به برگزاري دوره تربيت‌معلم قرآن ويژه خواهران نموده است که ۲۵ مربي به مؤسسات و خانه‌هاي شهري و روستايي اضافه خواهد شد تا انشاء الله سال‌هاي آتي شاهد رشيد چشم‌گير برنامه‌هاي قرآني در سطح شهرستان باشيم.

چراغي اظهار داشت: همچنين برگزاري ۸ محفل انس با قرآن کريم با حضور قاريان مطرح شهرستاني و استاني در دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

گفتني است اين جشنواره در دهه فجر برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html