پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229740
سقوط بهمن و رانش زمين در محورهاي چهارمحال و بختياري/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعايت کنند
تاریخ انتشار : 1397/10/27 09:58:57
نمایش : 1357
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري با بيان اينکه گردنه چري و شاه‌منصوري به علت بارش سنگين برف، کولاک شديد و ريزش بهمن تا اطلاع ثانوي مسدود است گفت: در اکثر محورها شاهد رانش زمين و ريزش سنگ و گل و لاي از ارتفاعات به سطح راه‌ها هستيم
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ رحمت‌الله نجفي رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به بارش‌هاي اخير در استان اظهار کرد: گردنه چري و گردنه شاه‌منصوري به علت بارش سنگين برف، کولاک شديد و ريزش بهمن تا اطلاع ثانوي مسدود است.

وي با بيان اينکه درحال حاضر در محور بروجن-شهرکرد شاهد بارش برف هستيم ادامه داد: به‌علت بارش برف و باران در همه محورهاي استان، سطح را‌ه‌ها لغزنده است.

رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين مدت بيشتر وقت‌مان را درحال گشت‌زني در جاده‌هاي استان بوديم که از ايجاد گره‌هاي ترافيکي و مشکلات احتمالي جلوگيري کنيم.

نجفي با اشاره به اينکه درحال حاضر در اکثر محورها شاهد رانش زمين و ريزش سنگ و گل و لاي از ارتفاعات به سطح راه‌ها هستيم خاطرنشان کرد: اين پديده در حدفاصل تونل کارون چهار تا شهرستان لردگان و از تونل الغدير تا گردنه چشمه علي شديدتر است.

وي با اشاره به وجود سنگ در مسيرها تاکيد کرد: رانندگان حتما دقت داشته باشند در سر پيچ‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند که در مواجهه با چنين خطراتي و مسدود شدن مسير با سنگ و گل و لاي بتوانند وسيله نقليه خود را کنترل کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html