پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229737
دشمنان مي‌کوشند در فضاي مجازي افکار عمومي را فريب دهند
تاریخ انتشار : 1397/10/23 10:29:32
نمایش : 1443
کارشناس مسائل سياسي گفت: امروزه تمرکز اصلي دشمنان ازهم‌پاشيدگي اوضاع اقتصادي کشور است و با ابزارهاي رسانه‌‏اي در فضاي مجازي مي‌‏کوشند افکار عمومي را فريب دهند و واقعيت‌ها را وارونه جلوه دهند.
سجاد شهراني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن تبريک ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) گفت: حضرت زينب (س) تحت عنايت پيامبر اکرم (ص)، اميرمومنان (ع) و حضرت زهرا (س) رشد کرد و در شجاعت، فصاحت و بلاغت شبيه‌ترين فرد به پدر خود اميرالمؤمنين (ع) بود.
 
وي به سخنام مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم اشاره داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‏‌اي (مدظله‌العالي) در سخنان اخير خود در ديدار با مردم قم به مناسبت سالگرد قيام نوزدهم دي‌ماه به تلاش‌هاي دشمنان در فضاي مجازي و دروغ‌پردازي‌ها و شايعه‌سازي توسط آنان اشاره‌کرده و فرمودند: دروغ‌پردازي و شايعه‌سازي و خبر کذب منتشر کردن کار آدم‌هاي فاسد و فاسق و منافق است و مؤمنان بايد به اخبار آن‌ها توجه نکنند و تا بررسي و تحقيق نکردند، خبري از آن‌ها نپذيرند و باور نکنند، چون در شايعات معمولاً حقوق اجتماعي عده‌اي پايمال مي‏شود و به حيثيت افراد بي‌گناهي خدشه وارد مي‏شود.
 
وي تصريح کرد: لازم است جوانان و مردم در مقابل اين تبليغات، ايستادگي و عليه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندي، فضاى مجازي را به ابزاري براي زدن تودهني به دشمنان تبديل کنند.
 
وي بيان داشت: امروزه تمرکز اصلي دشمنان بر ازهم‌پاشيدگي اوضاع اقتصادي کشور است و با ابزارهاي رسانه‌‏اي در فضاي مجازي مي‌‏کوشند افکار عمومي را فريب دهند و واقعيت‌ها را وارونه جلوه دهند.

دشمنان نمي‌خواهند که اين انقلاب به‌عنوان الگو در جهان مطرح شود
 
اين کارشناس مسائل سياسي در ادامه افزود: دشمن هيچ باکي از دروغ‌پردازي و انتشار شايعه ندارد و گاهي ممکن است دروغي بزرگ و صد در صد کذب را در جامعه براي ازهم‌پاشيدگي اقتصاد کشور مطرح کند! و لذا بايد همه هشيار باشند و در پاسخگويى به هجمه‌ها آنى و فورى روشنگرى کنند.
 
وي تأکيد کرد: رهبر انقلاب در روز ۱۹ دي و در ديدار مردم قم اولويت اصلي را تقويت وضع معيشتي مردم توسط مسئولان دانستند، چراکه اگر اتفاقي براي کشور رخ دهد همين مردم جان خود را براي ميهن خود فدا مي‌کنند و مخصوصاً مستضعفان بايد بيشتر موردتوجه قرار گيرند.
 
وي بابيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي ابراز کرد: استقلال، خودباوري، اعتمادبه‌نفس، آزادي و محروميت‌زدايي ره‌آورد اين انقلاب بوده و دشمنان نمي‌خواهند که اين انقلاب به‌عنوان الگو در جهان مطرح شود و در همين مسير همواره براي زمين زدن انقلاب نقشه مي‌کشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html