پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229736
سفره‌هاي خالي!/ قامت مردم زير فشارهاي اقتصادي خميده است/ آمريکا، خيرخواه ملت ايران نيست
تاریخ انتشار : 1397/10/22 12:12:13
نمایش : 1317
نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آمريکايي‌ها هيچگاه خيرخواه مردم ايران نبودند و بايد در برابر آنها با هوشياري عمل کرد گفت: اين دشمني استکبار مربوط به اين دوره از حکمرانان آمريکا نيست بلکه از ۴۰ سال گذشته و پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره سردمداران آمريکا اين سنت دشمني با ملت ايران را سرلوحه خود دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با هزاران نفر از مردم قم اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلام در اين ديدارفرمودند، "در مقابل توپ و تشر و ياوه گويي هاي آمريکا و اروپا پس نزنيد و بايستيد و بدانيد که اينها نه تهديد، نه «وعده و قول» و نه حتي امضايشان اعتبار ندارد" لذا بايد مسئولان در هر جايگاهي که هستند سخنان رهبري را سرلوحه خود قرار دهند تا به زودي شاهد شکست استکبار جهاني به خصوص آمريکاي جنايتکار باشيم.

کاظمي افزود: ترامپ ضمن امضاي سند خروج آمريکا از برجام (برنامه جامع مشترک)، با سخنان سبک، زشت و سخيف خود، به مردم ايران تهمت و افترا زد که اين نشان از احمقي و کم عقليش است.

وي تصريح کرد: علت اصلي اين خصومت و دشمني آمريکا در واقع انقلاب و نظام اسلامي است که دست زياده‌خواهي استکبار را سرزمين غني ايران اسلامي کوتاه کرد.

کاظمي با بيان اينکه آمريکايي‌ها هيچگاه خيرخواه مردم ايران نبودند و بايد در برابر آنها با هوشياري عمل کرد افزود: اين دشمني استکبار مربوط به اين دوره از حکمرانان آمريکا نيست بلکه از ۴۰ سال گذشته و پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره سردمداران آمريکا اين سنت دشمني با ملت ايران را سرلوحه خود دارند.

وي خاطرنشان کرد: اما جمهوري اسلامي همچنان استوار ايستاده و سرافراز به حيات پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

مسئولان حل مشکلات معيشتي مردم به ويژه قشر‌هاي ضعيف را اولويت کاري خود قرار دهند

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اين ديدار در مهمترين توصيه خود به مسئولان به‌خصوص دولتمردان تأکيد کردن؛ اولويت کاري خود را حل مشکلات معيشتي مردم به‌ويژه قشرهاي ضعيف قرار دهيد، چرا که اين مسئله اهميت ويژه اي دارد لذا مسئولان بايد مشکلاتي ازجمله تأمين معيشت را دغدغه خود دانسته و در حل آن بيش از پيش تلاش کنند.

کاظمي بيان کرد: به گفته رهبري دشمنان در کوتاه مدت بدنبال بر هم زدن امنيت و آرامش کشور هستند و در ميان‌مدت اقتصاد و معيشت مردم را نشانه گرفته اند تا مردم در تنگنا قرار گيرند و در بلندمدت نيز اصل نظام را هدف گرفته تا از ارزش‌ها دور شويم.

وي افزود: نمايندگان مجلس تأمين معيشت مردم را اولويت اصلي و دغدغه جدي خود مي‌دانند و به دنبال ساز و کارهاي قانوني جهت رفع آن هستند.

کاظمي ادامه داد: نگراني و دغدغه‌هاي مردم قابل‌قبول است و مردمي که همواره مدافع و حامي نظام بودند امروز دغدغه‌هايي دارند که رفع آن بي‌شک خواسته تمامي مسئولان است.

وي افزود: انتظار مي‌رود مسئولان با همکاري خود مردم نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌هاي معيشت اقدام کرده و راهکارهايي را اتخاذ کنند که خواسته‌هاي مردم پاسخ گيرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html