پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229735
دشمن در تلاش است با شايعه ‏سازى و تهمت پراكنى مردم را مضطرب كند
تاریخ انتشار : 1397/10/21
نمایش : 1513
امام‌جمعه فارسان گفت: حضور درصحنه‌هاي انقلاب بهترين كمك مردم به كشور است. دشمن در تلاش است با شايعه ‏سازى و تهمت پراكنى مردم را مضطرب كند و به جان يكديگر بيندازد كه البته نمى‏ تواند، اما مردم بايد با اين شگردهاى دشمن مقابله كنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان به فرمايشات مقام معظم رهبرى (مدظله‌العالي) در ديدار مردم قم به مناسبت سالروز قيام ۱۹ دى ۱۳۵۶ اشاره کرد و گفت: مردم قم از زمان شكل‏گيرى انقلاب اسلامى تا امروز، همواره در خط مقدم انقلاب قرار داشته‏اند و از همين جهت است كه دشمن كانون توجه حمله خود را متوجه قم كرده است. آن‌گونه كه رهبرى معظم و سکان‌دار انقلاب اسلامى، نگاه افكار عمومى را متوجه اين نقشه دشمن كرده و مى‏فرمايند: انگيزه‏هايى وجود دارد كه فضا و روحيه انقلابى قم را كمرنگ كنند. مكر دشمن نبايد غافل شد. بزرگان و جوانان قم نگذارند دست‏هاى خائن، نقش كانونى قم را در انقلاب كمرنگ كنند.

وي بيان داشت: نكته مهم ديگرى كه رهبرى معظم انقلاب با تحليل تاريخ انقلاب، توجه‏ها را به آن جلب كردند اين نكته بود كه برخى در كشور تصور مى‏كنند كه آمريكايى‏ها و غربى‏ها از دستگاه تحليلى قوى و خطاناپذيرى برخوردار هستند كه در اين دستگاه تحليلى هر تصميمى كه غرب مى‏گيرد از دقت بالايى برخوردار است و بر اين اساس، تصور مى‏كنند كه نمي‏توان در برابر خواسته‏ها و نظرات غرب و طراحى‏هاى آمريكا ايستادگى كرد. اين در حالى است كه غرب در حقيقت دچار خطاهاى استراتژيك و اشتباهات محاسباتى فراوانى است كه در مقابله با نظام جمهورى اسلامى غالباً اين خطاهاى غرب بروز يافته است.

حجت‌الاسلام ملک پور افزود: نکته ديگر که همه را به آن توجه دادند تهديدهاى پوچ آمريكايى‏ها صرفاً براى گرفتن امتياز مجانى از ملت ايران است و رهبر معظم انقلاب تأكيد کردند بر لزوم حضور مردم درصحنه و آينده روشن نظام اسلامى که فرمودند: حضور درصحنه‌هاي انقلاب بهترين كمك مردم به كشور است. دشمن در تلاش است با شايعه‏سازى و تهمت پراكنى مردم را مضطرب كند و به جان يكديگر بيندازد كه البته نمى‏تواند، اما مردم بايد با اين شگردهاى دشمن مقابله كنند.

وي به درخواست نمايندگان مجلس از دستگاه قضا در خصوص خصوصى‏سازى‏ها که اين درخواست مردم هم مي‌باشد اشاره‌اي هم داشت و بيان کرد: تعداد ۵۵ تن از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى، در نامه‏اى به آيت‏الله آملى لاريجانى، رئيس قوه قضائيه، خواستار تشكيل شعبه ويژه‏اى با نظارت رييس محترم قوه قضاييه براى بررسى پرونده‏هاى مربوط به سازمان خصوصى‏سازى و هم‏چنين گرفتن تدابير قضايى لازم جهت رسيدگى به اتهامات متهمان در پرونده‏ها شدند.

وي اظهار داشت: آنچه سبب ورود نمايندگان به اين موضوع شده تضييع ميلياردها تومان از بيت‌المال و واگذارى اموال عمومى به عده‏اى تحت عنوان خصوصى‏ سازى گرديده كه نمونه‏هاى آن را مى‏توان در واگذارى شركت‏هاى آلومينيوم المهدى، ماشين‏سازى تبريز، ريخته‏گرى تبريز، ايران‏اير تور، آلومينيوم ‏سازى اراك، كشت و صنعت مغان، پتروشيمى كرمانشاه، نيشكر هفت ‏تپه و سيلوها مشاهده كرد.

وي در پايان به تخلفات سازمان خصوصى‏ سازى هم اشاره‌اي داشت و بيان کرد: 1- فروش اموال ملت ۲- انتخاب خريداران فاقد اهليت ۳- چشم‏ پوشى سازمان خصوصى‏ سازى نسبت به عدم انجام تعهدات خريداران ۴- عدم مطالبه اقساط پرداخت‌نشده خريداران ۵- به تعطيلى كشاندن برخى از بنگاه‏ها ۶- بسترسازى براى ايجاد اعتراضات كارگرى‏ که اميدواريم قوه قضاييه اين مورد را باقدرت ورود پيدا کند.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html