پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229734
مدرک دانشگاهي نمي‌تواند آينده کاري جوانان ما را تضمين کند
تاریخ انتشار : 1397/10/19 10:03:14
نمایش : 1431
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر توجه به توانمندي و مهارت جوانان مي‌تواند در رفع مشکلات و دستيابي به اشتغال پايدار که از مهم‌ترين اهداف جامعه است بسيار مثمر ثمر باشد و صرفاً فقط بحث تئوري و درس و مدرک دانشگاهي نمي‌تواند آينده کاري جوانان ما را تضمين کند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به‌منظور گسترش تعاملات و همکاري‌هاي متقابل، کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان،کوهرنگ و کيار و عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با حضور سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري از مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان فارسان بازديد به عمل آورد.

قهرمان آماره، سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان از افزايش 20 درصدي کلاس آموزشي در اين شهرستان خبر داد.

وي افزود:250 هزار نفر ساعت کلاس آموزشي در اين شهرستان برگزارشده است.  خوشبختانه مي‌توان گفت که با توجه به قابليتي که اين مرکز دارد مي‌تواند يکي از مراکز شاخص استان باشد.

وي در ادامه افزود: اين مرکز از مجموع تعهد آموزشي 330 هزارنفري که به عهده داشتند و از مجموع کلي استان که دو ميليون و چهارصد نفر در ساعت بوده اين شهرستان توانسته تا اين لحظه 250 هزار نفر ساعت اجراي آموزش داشته باشد.

علي کاظمي  نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: با توجه به پيشرفت 20 درصدي اين مرکز نسبت به سال گذشته خوشبختانه مي‌تواند براي سال آينده و استفاده از پتانسيل‌هاي مرکز رشته‌هاي جديد جهت آموزش داشته باشد وبتوانيم از خدمات مرکز بهره‌مند شويم.

وي گفت: در خصوص مراکز فني و حرفه‌اي بخش باباحيدر وجونقان صحبت‌هايي شد و با توجه به اينکه ساختمان باباحيدر کامل است و مي‌توانند در اين مکان دوره‌هايي را برگزار کنند.

وي در ادامه افزود: در خصوص ساختمان جونقان مقرر گرديد ساختماني در اين خصوص در نظر گرفته شود تا بتوانند دوره‌هاي آموزشي در آن مکان برگزار کنند

وي تصريح کرد: در خصوص دوره‌ها و رشته‌هاي جديد نيز بحث و گفتگو شد و با توجه به بحث به‌روز بودن رشته‌ها و پتانسيل هر شهرستان برگزاري دوره‌ها صورت خواهد گرفت و در ادامه در خصوص ساختمان اداري اين مرکز مقرر شد که پيگير شويم تا بتوانيم ساختمان اداري خوبي را براي مرکز فارسان داشته باشيم.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html