پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229730
چهار دانشجوي دختر در خوابگاه‌ غيراستاندارد دچار گازگرفتگي شدند
تاریخ انتشار : 1397/10/18 10:42:13
نمایش : 1990
چهار دانشجوي دختر در يک خوابگاه غيراستاندارد در شهرکرد دچار گازگرفتگي شدند که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشاني اين دانشجويان نجات يافتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ نيمه شب گذشته ماموران سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهرکرد از طريق يکي از شهروندان مطلع شدند که در خوابگاهي کاملا غيراستاندار در حوالي خيابان فردوسي جنوبي، بوي گاز شنيده مي‌شود‌ و به اين ترتيب اکيپ امداد و نجات آتش‌نشاني سريعا به محل اعزام شد.

چهار دختر جوان در حالت نيمه هوشيار، پيش از تاثير گاز مونواکسيدکربن بلافاصله از محل نجات داده شده و تحويل ماموران اورژانس شدند، ايشان داراي علائم شديد گازگرفتي بودند.

با توجه به اينکه در طرح ماموران بازديد، آتش‌نشاني به کليه‌ خوابگاه‌هاي سطح شهر که از طرف مراکز علمي گزارش شده، مراجعه کرده است، اما اين خوابگاه غيراستاندارد که عدم رعايت مباني ايمني در آن ممکن بود جان عزيز چهار جوان را بگيرد، از طرف هيچ دانشگاهي به‌عنوان خوابگاه به اين سازمان گزارش نشده است
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html