پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229716
فتنه88، پيکار استکبار جهاني با انقلاب اسلامي بود
تاریخ انتشار : 1397/10/09
نمایش : 6789
رئيس سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت فرا رسيدن يوم الله نهم دي‌ماه، سالروز بصيرت و ميثاق امت با ولايت پيامي صادر کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  رئيس سازمان بسيج مستضعفين با گراميداشت نهم دي پيامي به همين مناسبت صادر کرد. متن اين پيام به شرح ديل است:

بسمه تعالي

« إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَکَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ » (اعراف 201)

رئيس سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت فرا رسيدن يوم الله نهم دي‌ماه، سالروز بصيرت و ميثاق امت با ولايت پيامي صادر کرد. در اين پيام مي خوانيم:

حماسه عظيم نهم دي‌ماه ، برگ زريني ديگر از دفتر پر افت خار نظام مقدس جمهوري اسلامي است و اوج اين عظمت و فداکاري زماني متجلي شد که به تعبير سيد و مقتدايمان حضرت امام خامنه‌اي (مدظله ‌العالي)، به برکت ياد حضرت سيدالشهدا (ع) و با همت، بصيرت، آگاهي و هوشياري ملت بزرگ ايران اسلامي، بساط فتنه‌گران جمع شد.

فتنه88، پيکار استکبار جهاني با انقلاب اسلامي بود که با همراهي برخي از کشورهاي غربي، رسانه‌هاي خارجي، سفارتخانه‌ هاي نحس آنان و جريان مدعي تقلب با دندان‌هاي به هم فشرده از حقد و کينه، روند بي اعتمادسازي مردم و مبارزه با مردم سالاري ديني را در بستر جنگ نرم تعقيب مي‌کردند.

ليکن دست الهي مانند هميشه به ياري ملت بصير ايران اسلامي آمد و با انفاس قدسي کاروان سالار انقلاب، به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ايران اسلامي، سبب دفع فتنه‌اي بزرگ از انقلاب اسلامي ايران شد.

اين درسي است براي همه‌ي مستکبرين جهانکه انقلاب اسلامي بخشي از هويت و شناسنامه ملت ايران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادي خللي در اراده پولادين اين ملت قدرشناس و مقاوم ايجاد نخواهد کرد.

اين جانب به نمايندگي از لشگريان بسيجي ميهن اسلامي و سراسر جهان اعلام مي‌دارم که بسيجيان در کنار مردم ارزشمند ايران اسلامي از زمزم ولايت مطلقه فقيه سيرابند و آمادگي دارند در خرمشهرهاي پيش رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دومين چهل سالگي خود به پيش برده و نقشه‌هاي دشمنان زبون نظام اسلامي را در هر نقطه‌اي از جهان نقش بر آب نمايند.

ان‌شاءالله

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html