پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229710
فرمانده معظم کل قوا در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي:
کاري کنيد که نيروي انتظامي در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشيار باشد
تاریخ انتشار : 1397/10/03 07:21:41
نمایش : 6134
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار فرماندهان و مسؤولان نيروي انتظامي فرمودند: کاري کنيد که نيروي انتظامي در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشيار باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز (يکشنبه) در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي با تشکر از تلاشهاي حافظان نظم و امنيت، اين نيرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومي دانستند و تأکيد کردند: بايد به نحوي عمل کنيد که برداشت مردم از نيروي انتظامي يک نيروي مقتدر، عادل و هوشيار باشد.

فرمانده کل قوا، لازمه رسيدن نيروي انتظامي به جايگاهي در تراز انقلاب و نظام اسلامي را پيشرفت بدون توقف خواندند و افزودند: بخشهاي مختلف نيروي انتظامي از جمله کلانتري‌ها، پاسگاهها و گشت‌هاي انتظامي در پيش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نيروي انتظامي به مجموعه نيروهاي مسلح و نظام اسلامي تعميم پيدا مي‌کند.
 
ايشان با اشاره به پيشرفت‌هاي خوب نيروي انتظامي از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامي نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پيشرفت‌ها تأکيد کردند و افزودند: عملکرد نيروي انتظامي بايد عاقلانه، مدبرانه و براي مردم کاملاً اطمينان‌بخش و اعتمادآفرين باشد.
 
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي گفت: سربازان جان‌برکف ملت ايران در نيروي انتظامي با روحيه انقلابي، مديريت جهادي، تفکر بسيجي و با عزم و اراده راسخ براي حفظ امنيت و آرامش کشور و پاسداري از ارزشها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوري اسلامي هستند.
 
در اين ديدار نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامي اقامه شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html