پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229700
حمايت قرارگاه خاتم الانبياء از مناطق محروم بام ايران
تاریخ انتشار : 1397/09/29 09:59:38
نمایش : 1828
سردار علي محمد اکبري در ديدار با فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله و سلم، خواستار حمايت از مناطق محروم چهارمحال و بختياري شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام به مناسبت سالروز تشکيل قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله و سلم، با دکتر سعيد محمد، ديدار و انتصاب ايشان به فرماندهي اين مجموعه کارآمد را که موجب افتخار ايرانيان در عرصه سازندگي و توليد و پيشرفت است، تبريک گفت.

سردار علي محمد اکبري، در اين ديدار، از زحمات مجاهدانه کارکنان ساعي و تلاش گر قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله و سلم با اشاره به نقش اين مجموعه ارزشمند در پيشرفت کشور با توجه به هجمه هاي سنگين و نقشه هاي شوم دشمنان انقلاب اسلامي، تقدير کرد.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام، در ادامه انتصاب شايسته دکتر سعيد محمد به فرماندهي قرارگاه را تبريک گفت و گوشه هايي از رشادت هاي مردم ولايتمدار چهارمحال و بختياري در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي و همچنين رشادت هاي رزمندگان اين استان در قالب تيپ هميشه پيروز ۴۴ قمربني هاشم عليه السلام در هشت سال دفاع مقدس و همچنين تأمين امنيت پايدار در مأموريت هاي پاسداري از مرزهاي شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و ...، را تشريح کرد.

سردار اکبري ، در ادامه ظرفيت ها و استعدادهاي استان چهارمحال و بختياري براي اجراي طرح هاي اشتغالزايي را برشمرد و گفت: برخي مناطق اين استان علي رغم نگاه خاص نظام مقدس جمهوري اسلامي پس از پيروزي انقلاب، همچنان نيازمند توجه و حمايت ويژه مسئولان مي باشد.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام، با تشکر از رويکرد قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله و سلم در زمينه حمايت از مناطق محروم و کمتر برخوردار، خواستار پشتيباني اين مجموعه ارزشمند از طرح هاي استان چهارمحال و بختياري شد.

دکتر سعيد محمد، فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله و سلم نيز با تشکر از حضور سردار اکبري، فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام به تعامل بسيار خوب نيروهاي سپاه و بسيج در اجراي سد کارون ۴ اشاره کرد و گفت: طي سفر به چهارمحال و بختياري و بازديد از برخي مناطق ، از طريق تعامل با مسئولان کشوري، استاني و نمايندگان محترم مجلس، اقداماتي در اين استان اجرا خواهد شد. ان شاءالله.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html