پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229662
دولت رويکرد مذاکره و سرمايه گذاري خارجي ها را کنار بگذارد/ با عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي شاهد پيشرفت در کشور ميشويم
تاریخ انتشار : 1397/09/15 09:52:14
نمایش : 1093
معاونت فرهنگي سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي گفت: اگر روزي دولت رويکرد مذاکره و سرمايه‌گذاري خارجي‌ها را کنار بگذارد و به توانمندي‌هاي دروني خود روي آورد و اقتصاد مقاومتي را عملياتي کند، به طور قطع شاهد چنان جهش و پيشرفتي در کشور خواهيم بود که طي اين ۴۰ سال‌هاي انقلاب هرگز مشاهده نکرده‌ايم.
به گزارش جهانبين نيوز؛ سردارمحمد رضا نقدي معاونت فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عصر روز گذشته در همايش تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي اظهار کرد: ملت ايران با انقلاب اسلامي، حماسه اي بزرگ را خلق کرد، انقلابي که برخلاف تمام انقلاب هاي ديگر جهان که نتوانستند چهل سالگي خود را ببينند، ضمن حفط اصول و ارزش‌هاي خود به چهل سالگي رسيده و ذره اي از آرمان‌هاي خود عقب نشيني نکرده است.

نقدي خاطرنشان کرد: انقلاب‌هاي بزرگ جهان مانند انقلاب فرانسه، انقلاب شوروي، انقلاب چين، انقلاب مصر و... هيچکدام بيش از چند سال دوام نياوردند و در نهايت يا از مسير خود منحرف شده يا سرکوب شدند.

نقدي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران با عظمت و افتخار به چهل سالگي خود رسيد، تصريح کرد: پيروزي و پيشرفت چه ار لحاظ معنوي و چه از لحاظ مادي دستاوردهاي بزرگ و خيره کننده‌اي را به ارمغان آورده است.

وي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي ، ايران را تبديل به کشوري مستقل در جهان کرد. در حاليکه ارتش شاه آن زمان گوش به فرمان آمريکا بود و حتي در جنگ ويتنام براي حمايت از آمريکايي‌ها حضور داشت.

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان کرد: مردم کشور بايد با افتخار از چهل سالگي انقلاب ياد کنند، چراکه طي اين ۴۰ سال اقدام‌هاي ارزنده‌اي انجام و تحولات چشمگيري نيز ايجاد شده است.

وي خاطرنشان کرد: اگر شخصي تنها ۱۰ درصد اختيارات رهبر انقلاب را در منطقه‌اي ديگر از دنيا داشت، و اگر چيزي بر مبناي اراده آن فرد اجرا نمي‌شد، دنيا را نابود مي‌کرد لذا اين عظمت و قدرت ولي فقيه است که به رأي مردم پايبند بوده و از آن صيانت مي‌کند.

رهبر معظم انقلاب از مردم سالاري حمايت همه جانبه مي‌کند و ملتزم به رأي و نظر مردم در امور مختلف است که چنين موضوعي عظمت ولايت فقيه را نشان مي‌دهد.

انقلاب اسلامي به هيچ کشوري وابسته نيست

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان کرد: برخي دوست ندارند واقعيت‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بيان شود و مي گويند دنيا پيشرفت کرده است به طبع ايران نيز پيشرفت کرده است اما زماني که پيشرفت‌ها مقايسه مي شود در مي يابيم که اين حرف غلطي است زيرا در مسابقه اي که دنيا در اين چهل سال براي پيشرفت داشته است، جمهوري اسلامي، جايگاه ايران را در بين ساير کشورها ارتقاء داده است، به طور مثال در بحث ارتقاي سلامت ۷۹ کشور و در عرصه علم نيز ۳۸ کشور را پشت سر گذاشته و از جايگاه ۵۳ به رتبه ۱۵ رسيده است.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي گفت: امروزه ابر قدرت شرق و غرب فروپاشيده است و آمريکا قدرت اجراي تصميات خود را در کشورهاي ديگر ندارد چراکه اراده انقلاب اسلامي بر اين ابر قدرت غلبه کرده است.

سردار نقدي با اشاره به عدم وابستگي انقلاب اسلامي به کشورهاي ديگر ،تصريح کرد: در خاطرات فرح پهلوي آمده است که شاه حتي اجازه انتخاب وزراي خود را هم نداشته و گاهي حتي کارمند سفارت امريکا وزير شاه را تعيين مي‌کرده و شاه عملا کاره‌اي نبود.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه با اشاره به فقر و محروميت مردم ايران به رغم ثروت کثير اين کشور در زمان پهلوي افزود: در اين دوران همه چيز اين کشور در دست بيگانگان بود اما نتيجه‌اي جز فقر و تنگدستي براي مردم نداشت اين در حالي بود که آن زمان جمعيت کشور نصف جمعيت کنوني و فروش نفت چندين برابر فروش کنوني آن بوده است.

وي بيان داشت: بيش از ۷۰ درصد مردم ايران در روستاها زندگي مي‌کردند، بدون اينگه وسيله گرمايشي، جاده‌، ماشين و يا حتي مدرسه‌اي داشته باشند و تنها روشنايي آن‌ها خورشيد و ماه بوده‌ است.

سردار نقدي در ادامه گفت: آن زمان آزادي در کشور نبود و حتي کسي در کوچکترين مسائل جرات نقد را نداشته اما در حال حاضر دانش آموز دبيرستاني خيلي آزادنه از صدر تا ذيل حکومت را مورد انتقاد قرار مي‌دهد بدون آنکه ذره‌اي نگراني در چهره او ديده شود.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اضافه کرد: در زمان طاغوت تمام امکانات و ثروت و نيرو در اختيار شاه بود، در جنگ تحميلي نيز دشمن با پشتوانه و امکانات پيشرفته جنگي مبارزه مي‌کرد، در مقابله با گروهک‌هاي تروريستي بعد انقلاب دست انقلابيون خالي بود اما با اتکاي به خداوند، اعتماد به نفس، خودباوري و شهادت‌طلبي پيروز نهايي تمام، انقلاب اسلامي بود.

سردارنقدي خاطرنشان کرد: امروز سلطنت‌طلب‌ها مي‌گويند ما ايراني هستيم عرب نمي‌پرستيم اما خودشان پيرو يزيد ابن معاويه و کثيفترين شاهان تاريخ هستند، اما ما بهترين و کاملترين و اشرف‌ترين مخلوق خداوند را به عنوان مقتدا و الگو قرار داديم.

سردار نقدي با اشاره به وجود مشکلات اقتصادي در کشور، گفت: اگر روزي دولت رويکرد مذاکره و سرمايه‌گذاري خارجي‌ها را کنار بگذارد و به توانمندي‌هاي دروني خود روي آورد و اقتصاد مقاومتي را عملياتي کند، به طور قطع شاهد چنان جهش و پيشرفتي در کشور خواهيم بود که طي اين ۴۰ سال‌هاي انقلاب هرگز مشاهده نکرده‌ايم.

وي در ادامه بيان داشت: در حال حاضر ايران در مسائل اقتصادي زمينه‌ پيشرفت مطلوبي دارد و لازمه‌هاي تحقق اين امر استفاده مناسب از مواد اوليه، مواد معدني، نيروي انساني، علم و فناوري، نقدينگي و بهره‌گيري از اين امکانات است که موجب مرتفع شدن اين مشکلات خواهد شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html