پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229659
بچه هاي بسيج بن بست شکن هستند/ رمز کار اين است که جوانانمان را باور کنيم/ بسيج 10 هزار فعال فضاي مجازي در کشور دارد
تاریخ انتشار : 1397/09/14 07:24:25
نمایش : 2165
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: نمي خواهم بگويم که کار آساني در اين فضا داريم، ما وارد يک عرصه سخت شديم اما عرصه اي که مي دانيم انتهاي آن بن بست نيست. بچه هاي بسيج بن بست شکن هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار «غلامحسين غيب پرور»، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ درباره لزوم حضور نيروهاي بسيج در فضاي مجازي گفت: فضاي مجازي يکي از واقعيات امروز جامعه ماست و مي تواند به عنوان يک فرصت باشد. تا به امروز ما فضاي مجازي را تاريک و تهديد ديده‌ايم، به واسطه اينکه ما به عنوان يک فرصت به اين فضا نگاه نکرده ايم. اگر ورود پيدا کنيم مي توانيم اين فضا را به نفع انقلاب مورد استفاده قرار دهيم؛ به نظرمي رسد که اين شدني و ميسر است.

وي درباره هجمه دشمن در فضاي مجازي افزود: هجمه دشمن در فضاي مجازي را نبايد کتمان کرد. دشمن يک هجمه پر رنگ و لعابي در اين فضا دارد و بسياري از ظرفيت هاي اين عرصه به دست صهيونيست‌هاست و ساليان سال در اين عرصه سرمايه گذاري کرده اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: نمي خواهم بگويم که کار آساني در اين فضا داريم، ما وارد يک عرصه سخت شديم اما عرصه اي که مي دانيم انتهاي آن بن بست نيست. بچه هاي بسيج بن بست شکن هستند.

وي درباره برنامه دعوت از فعالان فضاي مجازي براي اولين گردهمايي فعالان اين عرصه گفت: چيزي نزديک به هزار نفر را در اين چند روزه دعوت کرديم و گرد هم آورديم. ما چيزي حدود ۱۰ هزار نفر در کشور فعال فضاي مجازي داريم و از آنها هزار نفر در اين همايش گرد هم آمدند. اي کاش فضا و امکانات بيشتر بود اما اين شروعي براي اين ادامه اين دست اقدامات بود.

سردار غيب پرور با اشاره به اينکه بسيجيان در جنگ نرم در مقابل ضدانقلاب چه نقشي مي توانند ايفا کنند، گفت: رمز کار يک کلمه است ما جوانانمان را باور کنيم.در سال هاي دفاع مقدس فرمانده تيپ و قرارگاه ها حدود ۲۳ سال و ۲۴ سال سن داشتند. چرا چون کشور و نظام و در راس همه آنها امام بزگوار جوانان را باور کرد. امروز هم در راس نظام جمهوري اسلامي مقام معظم رهبري جوانان را بيش از همه ما باور کرده اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه بايد جوانان را باور کرد، اظهار داشت: کافي است که ما عرصه را براي جوانان باز کنيم تا ببينم چه ظرفيتي آزاد مي شود. شاهد اين ادعاي من خيل عظيم جواناني هستند که چند روز پيش در گردهمايي فعالان فضاي مجازي شاهد آن بوديم. بعيد مي دانم که جوان بالاي سي سال در اين گردهمايي حضور داشت. مقداري به اين جوانان ميدان بدهيم و اعتماد کنيم کارستان مي کنند.

انتهاي پيام /1027ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html