پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229658
به زودي در شهرستان فارسان سالن سينما افتتاح مي شود
تاریخ انتشار : 1397/09/13 10:59:01
نمایش : 1219
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از کمبود سينما در اين شهرستان فارسان خبر داد و گفت:به زودي در اداره ارشاد اسلامي شهر فارسان سينما افتتاح مي‌شود که مردم اين شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي حسيني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به  همراه علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان،کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي مشکلات فرهنگي شهرستان و هنرمندان  به شهرستان فارسان  سفر کرد.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از کمبود سينما در اين شهرستان فارسان خبر داد و گفت:به زودي در اداره ارشاد اسلامي شهر فارسان سينما افتتاح مي‌شود که مردم اين شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.

وي در بازديد از اماکان هاي فرهنگي شهرستان فارسان گفت:  بسيار خرسند بوديم که درخدمت هنرمندان شهرستان بوديم .ولي در حوزه فرهنگ به لحاظ زير ساخت‌ها وضعيت خوبي در اين شهرستان  نداريم و از مسئولين خواسته شد که در اين خصوص کمک کنند.

وي تصريح کرد: قرار بر اين شد که هم فرماندار وهم دکتر کاظمي نماينده مردم در مجلس شوراي براي استارت زير ساخت‌ها کمک کنند و هم ما وهم استان وشهرستان نيز در اين زمينه کمک کنيم.

وي بيان داشت: در حوزه نرم افزاري هم انجمن‌ها و وموسسات مسائلي داشتند در اين زمينه هم ما وهم دکتر دهکردي کمک خواهيم کرد تا بتوانيم مشکلات را کم کنيم.

خاطر نشان کرد: طي بازديدي که از ساختمان اداره ارشاد داشتيم ساختمان را بسيار خوب ديديم تنها کاستي که اين شهرستان دارد يک سالن سينما مي باشد که قول مي‌دهيم کمک کنيم تا يک سالن سينما نيز براي اين شهر محيا شود تا جوانان بتوانند از اين ظرفيت استفاده کنند واين مي تواند هديه نقدي ما به مردم اين منطقه باشد واميدواريم بتوانيم کم کم مشکلات را مرتفع کنيم.
 
سينما براي اين شهرستان يک نياز است چون جوانان شهر بدليل نبود مکان هاي تفريحي احساس سردرگمي، نبود شور و نشاط بسيار زيادي دارند و به نوعي مي توان گفت شاداب بودن و داشتن روحيه در بين جوانان به دليل نبود مکان هاي تفريحي سالم از بين رفته و به نوعي دچار سرخورگي شده اند.
 
سينما به‌ واسطه اثرگذاري بر مخاطبان و قدرت جاذبه خود مي تواند موجبات فرهنگ‌ سازي در مقولات مختلف را فراهم آورد و انديشه ها و افکار عمومي را به سوي آرمانها و اهداف جامعه سوق دهد.

انتهاي پيام/590پ



 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html