پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229656
مراسم افتتاحيه با حضور سردار غيب پرور آغاز شد/ آغاز رويداد بزرگ رقابت يکصد تيم تخصصي فضاي مجازي با فرمان فرمانده بسيج
تاریخ انتشار : 1397/09/08 13:05:24
نمایش : 2088
مراسم افتتاحيه اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج با حضور سردار غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  راه دانا؛ مراسم افتتاحيه اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج با حضور سردار غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين آغاز شد.

سردار غيب پرور در مراسم افتتاحيه همايش اولين رويداد تخصصي توليد محتواي ديجيتال بسيج با حضور ۱۰۰ تيم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهي آنچه که انتظار داشتيم به دست مجموعه جواني در حال تحقق است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: موضوع توليدات ديجيتال موضوعي است که نبايد از آن غفلت کرد اگر بسيج به اين عرصه وارد نشود ديگران جاي آن را مي گيرند.

وي همچنين خاطر نشان کرد: فضاي مجازي مي تواند يک فرصتت فوق العاده براي کشور باشد که شرط اوليه حضور به موقع و تهاجمي است.

سردار غيب پرور با بيان اينکه حرکت بسيج در عرصه فضاي مجازي يک حرکت تهاجمي خواهد بود، گفت: اين راهبرد ماست و در اين عرصه که يک عرصه جدي است نبايد دچار تفرق باشيم شبکه سازي و انسجام بخشي جز اجزاي لاينفک است.

وي عنوان کرد: در کنار وجود اين لشکر سايبري و اسن لشکر کارآمد هرکس بايد رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمي قرار گرفته چرا که دشمن با يک ساز و کار کامل وارد اين عرصه شده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه تصريح کرد: جنگ رسانه اي را باز باور کنيم که در بسياري از تحولات دنيا اين فضاي مجازي است که جريان سازي مي کند مثلا ترامپ پيروزي خود را مديون جريان مجازي مي داند و نه جريان نشريه اي.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html