پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229651
تا چه زماني شاهد عبور گله‌هاي گوسفند و تردد بالاي سگ‌هاي ولگرد در شهر باشيم
تاریخ انتشار : 1397/09/03 12:19:01
نمایش : 1409
اگر ما در شهر زندگي مي‌کنيم پس حقوق شهروندي ما را رعايت کنيد تا چه زماني شاهد عبور گله‌هاي گوسفند و تردد بالاي سگ‌هاي ولگرد از خيابان‌هاي اصلي شهر باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درحالي‌که وجود سگ‌هاي ولگرد در معابر عمومي و داخل شهر گوجان گلوگاه سبب رعب و وحشت کودکان يا ساير افراد مي‌شود و اين در حالي است که اين حيوانات مي‌توانند به‌آساني ناقل هرگونه آلودگي باشند.

 
گسترش زندگي شهرنشيني سبب اين شده که سگ‌هاي ولگرد در سطح شهر و معابر عمومي آزادانه حضور پيدا کنند.

اين در حالي هست که شهروندان گوجاني شکايات خود را در مورد مشکل وجود سگ به شهرداري، نهادهاي دولتي و يا از طريق رسانه‌هاي فعال محلي اعلام مي‌کنند.
 


ارسال عکس‌هاي متعدد از همشهريان گوجاني در خصوص وجود سگ‌هاي ولگرد به‌صورت گله‌اي در کوچه و خيابان‌هاي سطح شهر گوجان
 
آقاي حيدري يکي از همشهريان شهر گوجان گفت: معضلات سگ‌هاي ولگرد وگله اي آسايش را از ما گرفتن، از واق‌واق کردن در وقت و بي‌وقت بگير تا پاره کردن کيسه‌زباله‌ها و ريختن آشغال‌ها که باعث کثيفي و ظاهر زشتي در خيابان‌ها و کوچه‌ها شده است.
 
وي تصريح کرد: از ترس دانش آموزان دررفت و آمد به مدارس بگير تا رعب و وحشت براي مردم حتي گزارش رسيده چند دانش‌آموز ابتدايي بعد از حمله‌ور شدن سگ‌هاي ولگرد و گله به طرفشان دچار لکنت زبان شده‌اند.
 
خانم هيبتي يکي ديگر از همشهريان گوجاني بيان داشت: هرروز صبح زود بايد بچه خود از ترس سگ‌هاي ولگرد و گله ببرم مدرسه و متأسفانه دير به سرکار خود مي‌رسم.
 
وي تصريح کرد: چرا همه شهرهاي استان براي سگ‌هاي ولگرد و گله چاره‌اي انديشيده‌اند، مثلاً بروجن طرح عقيم کردن سگ‌ها را انجام داد ولي شهر گوجان هيچ کاري انجام نداده است.
 
وي اظهار داشت: اگر ما در شهر هستيم پس حقوق شهروندي ما را رعايت کنيد تا کي شاهد عبور گله‌هاي گوسفند از خيابان‌هاي اصلي شهر گوجان باشيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html