پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229650
آغاز به کار پويش مردمي #وقت_خداحافظي/ هميشه هم دود از کُنده بلند نميشه!
تاریخ انتشار : 1397/09/03 10:00:38
نمایش : 2397
پويش مردمي وقت خداحافظي با محوريت قانون منع بکارگيري بازنشستگان با هدف تشويق مديران بازنشسته به کناره‌گيري از سمت خود با لنگرتأکيد بر حفظ کرامت آنها آغاز به کار کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قانون منع بکارگيري بازنشستگان سرانجام بعد از کش و قوس‌هاي فراوان اواخر شهريور توسط مجلس تصويب و در تاريخ 31 شهريور در روزنامه رسمي کشور منتشر شد.
 
براساس اين قانون، بازنشستگان تا 15 آذرماه مي‌توانند در سمت خود باقي بمانند و طبق گفته سراج رئيس سازمان بازرسي کل کشور بعد از آن تاريخ و در صورت عدم کناره گيري، مسئول آن سازمان و نهاد که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند دستگير شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.
 
در همين راستا پويش مردمي #وقت_خداحافظي به دنبال ايجاد يک مطالبه عمومي است تا بتواند به اجراي سريع و صريح اين قانون کمک کند.
 
اين پويش که با شعارهاي «هميشه دود از کنده بلند نميشه» و «جوان‌گرايي به‌کارگيري ژن‌هاي خوب نيست» فعاليت خود را آغاز کرده علاوه بر اينکه خواستار کناره‌گيري بازنشستگان از سمت‌هاي خود تا قبل از پايان موعد قانون و دعوت از آنها براي تشکيل هيئت‌هاي انديشه‌ورز و مشاوره‌اي است اين نکته را نيز مد نظر قرار داده که انتخاب جايگزين آنان نيز اهميتي دوچندان دارد.
 
در معرفي اين پويش آمده:
 
«ضروري است در اجراي اين قانون دقت شود فرد يا افراد جايگزين چه ويژگي‌هايي دارند؟ تا مردم اميدوار باشند و حمايت خود را از اين روند حمايت کنند. اگر اين قانون خوب، به‌گونه‌اي اجرا گردد که معيار انتخاب فرد بعدي معيارهاي نادرستي همچون آقازادگي، ارتباط با مدير فعلي، عضويت در باند و حزب خاصي باشد مردم ديگر شعاري همچون شايسته سالاري را قبول نمي کنند  و در نتيجه خود اين قانون معضلي جديد را ايجاد مي کند.»
 
علاقمندان مي‌توانند با ورود به سايت MaMardom.ir به اين پويش بپيوندند و با معرفي بازنشسته‌هايي که هنوز در سايت پويش ثبت نشده‌اند و همچنين با ارسال عکس، فيلم، کاريکاتور و ... ما را در غني‌تر شدن هرچه بيشتر اين پويش ياري رسانند.
 
راه هاي ارتباطي با پويش #وقت_خداحافظي:
 
شماره ارسال به پيام‌رسان‌هاي تلگرام و بله: 09212770738
 
نشاني تلگرام و اينستاگرام: @MaMardom_ir
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html