پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229647
غبارروبي گلزار شهدا شهرستان فارسان در هفته بسيج
تاریخ انتشار : 1397/09/01 16:01:08
نمایش : 2320
در سومين روز هفته مبارک بسيج قبور شهداي شهرستان فارسان با حضور مردم و مسئولين اين شهرستان غبارروبي و عطرافشاني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در سومين روز هفته مبارک بسيج با شعار بسيج مظهر ايستادگي،پيشرفت،وحدت و خدمت و بنام روز اقتدار دفاعي و امنيتي گلزار مطهر شهيدان شهرستان فارسان غبارروبي، گلباران و عطرافشاني شد .
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: شهدا نقش مؤثري در اعتلاي ارزش‌هاي ديني و اعتقادي داشتند و ما درهرحال وظيفه‌داريم پاسدار خون شهدا باشيم و زنده نگه داشت ياد و خاطره شهدا و تجديد بيعت با آن‌ها وظيفه همه است .
 
حميد يزداني گفت: امروز بسيجيان با اخلاص و پيروي از ولايت‌فقيه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسيج و اين‌که بسيجي هستيم افتخار مي‌کنيم .
 
وي بيان  داشت: بسيجيان که سربازان واقعي ولي‌فقيه هستند همواره در مسير امام حسين (ع) گام برمي‌دارند و دغدغه آن‌ها حفظ آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است و با حضور در گلزار شهدا نشان مي‌دهند که از خون شهداي گران‌قدر پاسداري کرده و از اين راه لحظه‌اي غافل نمي‌شوند .

وي تصريح کرد: شهدا ايثار و از خود گذشتن را با نثار جان خويش درراه حق و حقيقت تفسير کردند و امروز وظيفه ما زنده نگاه‌داشتن اين ارزش‌هاست.
 
وي بابيان اينکه بايد از دستاوردهاي انقلاب و شهدا پاسداري کنيم و در راستاي رشد معنوي از آن بهره ببريم، افزود: اين امانتي است که بايد آن را به نسل‌هاي آينده انتقال دهيم.
 
شرکت‌کنندگان با غبارروبي و عطرافشاني آرامگاه پاک شهيدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان انقلاب و جنگ تحميلي، با آرمان‌هاي والاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق کردند.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html