پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229646
بسيج هم روشن کننده جامعه اسلامي و هم خاموش کننده فتنه هاست
تاریخ انتشار : 1397/08/30 12:30:21
نمایش : 1289
امام جمعه فارسان گفت: بسيج هم روشن کننده جامعه اسلامي و هم خاموش کننده فتنه هاست. امروز بسيج عرصه را بر فتنه گران تنگ کرده و محکم در برابر فتنه گران ايستاده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرارسيدن هفته مبارک بسيج، فرمانده و جمعي از کارکنان ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با امام‌جمعه فارسان  ديدار کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمين ملک پور ضمن خوشامدگويي و استقبال از پاسداران و بسيجيان، گفت: بسيج همانند هشت سال دفاع مقدس، حضوري تاثيرگذار در صحنه هاي خطير کشور داشته و در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس اسلامي بيشترين مجاهدت ها را داشته است.
 
حجت الاسلام و المسلمين ملک پور با بيان اينکه بسيج در همه صحنه ها پيشگام و جلودار دفاع از حريم نظام و تحقق فرامين مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: بسيج هم روشن کننده جامعه اسلامي و هم خاموش کننده فتنه هاست. امروز بسيج عرصه را بر فتنه گران تنگ کرده و محکم در برابر فتنه گران ايستاده است.





 
حجت الاسلام و المسلمين ملک پور، نقش بسيج را نقش حيات جامعه اسلامي دانست و عنوان کرد: بسيج در هر لباسي اعم از دولت و ملت در نظام تاثيرگذار است؛ لذا امام و رهبري هشدار دادند که  اگر مسئولان نسبت به بسيجيان غفلت کنند، گرفتار عذاب الهي خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمين ملک پور در پايان با بيان  اينکه بسيجيان همواره در رکاب اسلام و انقلاب حضور دارند، گفت: بسيجيان زمينه ساز ظهور هستند و لذا اميدواريم در زمان ظهور حضرت ولي عصر(عج) جزو سربازان خاص امام زمان باشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html