پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229642
بني‌صدرهايي در كمينِ نيروهاى پاي‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتي دريغ نمى‏ ورزند
تاریخ انتشار : 1397/08/25
نمایش : 1137
امام جمعه فارسان گفت: بايستى با بهاء دادن به جوانان مؤمن و انقلابى عرصه را براى به شكست كشاندن سياست‏هاى اقتصادى آمريكا بازنمايند چراكه بني‌صدرهايي در كمينِ نيروهاى پاي‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتي براى ضربه به كشور دريغ نمى‏ ورزند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: يك موضوع حاشيه ‏اى و كمتر گفته‌شده در مورد عمليات آزادسازى سوسنگرد وجود دارد و آن نقش نفوذى‏ ها و خائنين در بدنه‏ هاى اجرايى و تأثيرگذارى در لحظه‏ هاى حساس نبرد جنگ نظامى است. عمليات سوسنگرد قرار بود با مشاركت پاسداران و تيپ ۲ لشكر ۹۲ زرهى خوزستان و نيروهاى ستاد جنگ‏هاى نامنظم انجام شود.

وي افزود: كليه‏ى هماهنگى ‏ها براى انجام عمليات و نجات مدافعان توسط حضرت آيت‏الله خامنه ‏اى - شهيد چمران انجام‌گرفته بود و قرار بود فردا صبح نيروى اصلى عمليات كه همان تيپ ۲ زرهى ۹۲ بود حمله خود را به سوسنگرد آغاز كنند كه حدود ساعت ۱۲ شب فرمانده لشكر ۹۲ زرهى در تماس تلفنى با حضرت آيت ‏الله خامنه ‏اى اظهار داشت كه اين تيپ به دستور بني‌صدر از شركت در اين عمليات خوددارى كند. با اين دستور عملاً عمليات لغو شد و سوسنگرد نيز سقوط مى‏كرد و تمام مدافعان به شهادت مى‏رسيدند.

وي تصريح کرد: بلافاصله حضرت آيت‏ الله خامنه ‏اى در تماس تلفنى اين مسئله را با حضرت امام (ره) در ميان مى ‏گذارند و امام هم مى‏ فرمايند تيپ بايد شركت كند و نيازى به اجازه بني‌صدر نيست. حضرت آقا هم فوراً نامه ‏اى به فرماندهى لشكر ۲ زرهى مى‏ نويسند كه تيپ بايد در عمليات شركت كند و هركس از اين دستور سرپيچى كند مسئول است.

در فاصله‏ ى جنگ نظامى ديروز تا جنگ اقتصادى امروز، بازيگران همان بازيگران هستند

امام‌جمعه فارسان به بازيگران جنگ‌ها اشاره داشت و گفت: مي‌توان گفت از فاصله‏ ى جنگ نظامى ديروز تا جنگ اقتصادى امروز، صحنه‏ ى مبارزه هرچند دچار تغييراتى شده اما بازيگران همان بازيگران هستند. ملت انقلابى ايران از ديروز خود به‌مراتب قوى‏تر شده است و امروز هم همانند ديروز، توان و قدرت بازدارندگى دارد.

وي بيان داشت: امروز اين توان در ابعاد مختلف نظامى، اقتصادى، سياسى و... پيشرفت‏ ها ي  قابل كتمان نيست. دشمنان اين ملت نيز هرچند از جنگ سخت و نظامى تا حدى عقب نشسته ‏اند اما در جنگ ‏هاى فرهنگى (ناتو و شبيخون فرهنگى)، سياسى (براندازى و كودتاهاى رنگى) و اقتصادى (تحريم ‏ها و فشار اقتصادى) از هيچ كوششى دريغ نداشته است.

حجت‌الاسلام ملک پور به شباهت جنگ‌ها هم اشاره‌اي داشت و اظهار داشت: شباهت ديگر زمان جنگ با اكنون در وجود نفوذى‏ ها و افراد خائن است كه در بزنگاه ‏ها منافع قدرت‏ هاى غربى را دنبال مى‏كنند.

افتضاح مديريت در تخصيص ارز هشداردهنده‏ى برخى موارد است

وي افزود: افتضاح مديريت در تخصيص ارز و مديريت بازار سكه و ارز، ثبت سفارش‏هاى مشكوك و شبه خيانت و فسادهاى آشكار و به دنبال آن، ناراضي سازي‌هاي مكرر برخى مسؤولين نشان‏دهنده و يا حداقل هشداردهنده‏ ى برخى موارد است.

وي بيان داشت: اما على‏رغم اين شباهت‏ ها يك نكته‏ ى تمايز وجود دارد كه همان ورود نيروهاى انقلابى براى فتح سوسنگردهاى اقتصادى است. در دوره‏ ى كنونى سوسنگرد در جنگ اقتصادى معنادار است. فتح و بازپس‏گيرى اين سوسنگرد به‌مراتب پرعظمت ‏تر از آن نبرد خواهد بود چراكه با گرفتن اين حربه، توانايى آمريكا براى تحت‌فشار گذاشتن مردم ايران به ‏شدت كاهش خواهد يافت.

امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: ازاين‏ رو نهادهاى مسئول كه اكثرشان دوره‏ى جنگ را درك كرده ‏اند بايستى با بهاء دادن به جوانان مؤمن انقلابى عرصه را براى به شكست كشاندن سياست‏ هاى اقتصادى آمريكا بازنمايند و از مشورت‏ هاى عاملان استكبار و نيروهاى نفوذى بر حذر باشند چراكه بني‌صدرهاي در كمينِ نيروهاى پاي‌کار انقلاب هستند و از هر فرصتي براى ضربه به كشور دريغ نمى ‏ورزند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html