پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229632
13 آبان به‌عنوان برگ زريني در تاريخ مجاهدت‌هاي ملت غيور ايران به ثبت رسيده است
تاریخ انتشار : 1397/08/12 17:38:31
نمایش : 1286
مسئولين شهرستان فارسان در پيام‌هايي جداگانه از مردم براي شرکت باشکوه در راهپيمايي 13 آبان دعوت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امام‌جمعه شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: سياست استكبارستيزى به‏عنوان يكى از اصول غيرقابل تغيير انقلاب اسلامى در رديف محكمات نظام اسلامى بوده و همواره در مراسم گوناگون ازجمله ۱۳ آبان به‏عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ايران در برابر زورگويى، زياده‏خواهى، مداخله جويي و افزون‏طلبى مستكبران به‏ويژه آمريكاى جنايتكار بر آن تأكيد شده است.
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور افزود: بى‏شك هر كشورى كه سياست‏هاى خود را بر پايه عناصر منبعث از روحيه استكبارى استوار سازد، مخاطب مردم مسلمان ايران در روز ملى مبارزه با استكبار جهانى بوده و به‏تبع آن مورد اعتراض و تبرى مردم ايران قرار خواهد گرفت. نفى روحيه استكبارى در فرهنگ انقلاب اسلامى هيچ‌گاه رويكردى شعارى و گذرا نبوده و به دليل تأثيرگذاري وثيق و عميق آن بر امنيت ملى، مى‏بايست از ظرفيت‌هاي ارزشمند آن نيز در شرايط مختلف به‏صورت حداكثرى بهره جست.
 
وي تصريح کرد: دو راهبرد اصلى آمريكا شامل «ايجاد انشقاق و شكاف داخلى ميان مردم و حاكميت» و «ايجاد شرايط تحريمى جديد و افزايش فشارهاى بيرونى به‏منظور تبديل مؤلفه‌هاي اجماع ساز و قدرت ملى به موضوعات مورد اختلاف و مناقشه» در مواضع اخير هيئت حاكمه آمريكا، به‏ويژه در سخنان رئيس‌جمهور آن كشور به‏صراحت مورد تأكيد قرارگرفته و در قالب اولويت‌هاي اصلى آمريكا در دستور كار پيگيرى مقامات اين كشور است.
 
وي اظهار داشت: با توجه به تلاش گسترده و كم‏سابقه دولت آمريكا براى ايجاد فضاى روانى منفى عليه جمهورى اسلامى ايران و پيگيرى اقدامات سياسى، امنيتى و اقتصادى گسترده عليه منافع حياتى كشورمان، لازم است با بهره‏گيرى هوشمندانه از ظرفيت ارزشمند ۱۳ آبان ماه، روز ملى مبارزه با استكبار جهانى و تبديل نمودن اين رويداد تاريخى و پرمعنا به بسترى براى افزايش انسجام اجتماعى، وحدت ملى و اعلام انزجار عليه سياست‌هاي استكبارى ايالات‌متحده آمريكا تلاش کرد.
 
لذا مردم عزيز شهرستان فارسان هوشمندي لازم رادارند و در راهپيمايي سيزدهم آبان ماه به همراه دانش آموزان شرکت خواهند کرد.
 
13 آبان به‌عنوان برگ زريني در تاريخ مجاهدت‌هاي ملت غيور ايران به ثبت رسيده است
 
مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان گفت: 13 آبان يادآور حوادث مهمي است که در شکل‌گيري انقلاب اسلامي و بيرون راندن استکبار جهاني از ايران نقش تأثيرگذاري داشته است.13 آبان سرشار از روح پايداري، فداکاري و مقاومت جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي در مبارزه عليه قدرت‌هاي شيطاني و استکبار جهاني است.
 
وي افزود: تسخير لانه جاسوسي از حرکت‌هاي نادر و ارزشمند در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به رهبري هوشمندانه امام و رهبر کبير انقلاب اسلامي است.
 
وي تصريح کرد: در سيزدهم آبان 58 دانشجويان انقلابي در حمايت از دانش آموزان شهيد خود انقلابي بزرگ را با تسخير لانه جاسوسي رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهاني، براي رسوا کردن آمريکا وهم پيمانانش بار ديگر با فريادهايمان با ارمان ماي شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجديد ميثاق خواهيم داشت.
 
فرماندار فارسان، ضمن گراميداشت اين روز از مردم فهيم و ولايتمدار شهرستان فارسان دعوت مي نماييد تا با حضور در راهپيمايي 13 آبان، حماس‌هايي ديگر خلق کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html