پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229631
سرمربي تيم فوتبال ساحلي چليچه فوتوالي رادر فارسان راه اندازي کرد
تاریخ انتشار : 1397/08/12 09:12:14
نمایش : 1384
سرمربي تيم فوتبال ساحلي چليچه از راه اندازي رشته فوتوالي در قلعه عقابها و شرکت در مسابقات کشوري و انتخابي تيم ملي خبر داد.
افراسياب صادقي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هرچند رشته فوتوالي فني وسختي است ولي باتوجه به فعاليت بازيکنان فوتبال ساحلي قابليت هايي در برخي بازيکنان براي پرداختن به اين رشته وجود دارد به همين خاطر باشگاه تصميم به راه اندازي اين رشته گرفته است.

وي افزود: با توجه به استقبال بي نظر و حمايت مردمي و همچنين عملکرد قابل قبول در فصل جاري مسئولين باشگاه تصميم بر راه اندازي اين رشته ورزشي مهيج و زيبا شدند.

لذا وي در همين راستا و قبل از اعزام تيم فوتبال ساحلي براي بازي با نايب قهرمان اين فصل خبر راه اندازي اين رشته و همچنين انتخاب بازيکنان مستعد براي رقابت ها را ابلاغ کرد.

وي تصريح کرد: اميدواريم جوانان شايسته استان بار ديگر استعداد و شايستگي خود را اين بار در رشته ورزشي فوتوالي به عرصه ظهور برسانند.

 سرمربي تيم فوتبال ساحلي چليچه  اظهار داشت: فوتوالي ورزشي بين‌المللي است که قوانين آن مشابه واليبال بوده اما همانند فوتبال با پا بازي مي‌شود.

وي بيان داشت: زماني امتياز بدست مي‌آيد که توپ در زمين حرف به زمين اصابت کند يا حريف مرتکب خطا شود يا نتواند توپ فوتوالي را برگشت دهد.

وي گفت: اين رشته در دهه شصت ميلادي بصورت تفريحي و بدون تشکيلات خاصي در بين مردم ساحل نشينان برزيل رواج پيدا کرد تا سال ۱۹۸۰ که به عنوان يک رشته ورزشي محبوب رسميت پيدا کرد و داراي فدراسيون جهاني شد. فوتوالي براي اولين بار در سواحل ريودوژانيرو آغاز شد و کم‌کم به ديگر شهرهاي برزيل انتقال پيدا کرد.

چليچه در شهرستان فارسان و در 35 کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html