پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229628
بي‌توجهي به پروژه‌هاي ناتمام ورزشي
سالن بوکس شهر جونقان سال ۸۵ کلنگ زني شده است!/ بي‌توجهي به پروژه‌هاي ناتمام ورزشي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1397/08/09 08:50:52
نمایش : 1119
سالن بوکس شهر جونقان بعد از گذشت 12 سال از کلنگ زني همچنان افتتاح نشده درحالي‌که اين پروژه در حال فرسوده‌شدن است و اعتباري براي آن در نظر گرفته نشده است
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سالن بوکس شهر جونقان بعد از گذشت 12 سال از کلنگ زني همچنان افتتاح نشده درحالي‌که اين پروژه در حال فرسوده‌شدن است و اعتباري براي آن در نظر گرفته نشده است.
 
جوانان و نوجوانان شهر جونقان علاقه‌ي بسيار زيادي به فعاليت‌هاي ورزشي دارند و هم‌اکنون دو سالن ورزشي (سالن ورزشي تربيت‌بدني، سالن ورزشي دکتر خزائلي ) در سطح شهر جونقان پذيراي ورزشکاران از رشته‌هاي مختلف ورزشي مي‌باشد.
 
اما بااين‌حال هنوز ورزشکاران از کمبود امکانات ورزشي رنج مي‌برند؛ اما بااين‌حال بسياري از ورزشکاران غيور و باهمت اين مرزوبوم توانسته‌اند نه‌تنها در استان چهارمحال و بختياري بلکه همچون نگيني بر تارک ورزش کشور عزيزمان ايران بدرخشند.

بيشترين فعاليت‌هاي ورزشي در شهر جونقان در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال، کشتي، کاراته، بوکس، بدن‌سازي، کنگ فو، واليبال، بسکتبال، تنيس روي ميز، هندبال و ... مي‌باشد.

درگذشته ورزش بانوان بسيار کم‌رنگ و بيشتر به مدارس منتهي مي‌شد اما در سال‌هاي اخير اين وضعيت رو به بهبود است و حضور بانوان در سالن‌هاي ورزشي پررنگ‌تر شده است.
 
سالن بوکس شهر جونقان به لطف اداره راه و شهرسازي استان بعد از گذشت 12 سال از کلنگ زني همچنان افتتاح نشده درحالي‌که اين پروژه در حال فرسوده‌شدن است، مورد بهره‌برداري قرار نگرفته و اعتباري براي آن در نظر گرفته نشده است.



گلايه جوانان و مسئولين شهر جونقان از پروژه‌اي که 12 سال خاک مي‌خورد

مصطفي احمديان رئيس شوراي شهر، شهر جونقان گفت: در سال 85 سالن ورزشي و خانه بوکس شهر جونقان کلنگ زني و فونداسيون اين مکان برپاشده است بعد از گذشت 12 سال اين فونداسيون مانند روز اول باقي‌مانده و هيچ‌گونه تغييري در آن ايجاد نشده است

وي در ادامه افزود: با توجه به اينکه جوانان اين شهر در امر ورزش و ورزش بوکس حائز رتبه‌هاي برتر مي‌باشد از مسئولين تقاضا داريم نسبت به پي گيري اين امر کوشا باشند تا جوانان ورزشکار بتوانند در همين شهر و همين سالن ورزش کنند.

وي اظهار داشت: آکادمي يا همان خانه بوکس يکي از نيازهاي اساسي جوانان شهر جونقان مي‌باشد و با اتمام اين پروژه ديگر نياز نيست جوانان براي تمرين به شهرهاي هم‌جوار رفته تا براي انجام مسابقات و کسب مقام تمرين کنند.

در شهرستان فارسان کم نيستند پروژه‌هاي نيمه‌کاره‌اي رهاشده‌اند

البته در شهرستان فارسان کم نيستند پروژه‌هاي نيمه‌کاره‌اي که سال‌هاست رهاشده‌اند و برخي از اين پروژه‌ها تا مرز پيشرفت 50 تا 70 درصدي هم پيش رفته اما به دليل برخي دلايل و کمبود اعتبارت به همان وضعيت رهاشده‌اند.
 
حدود چندين پروژه نيمه‌کاره در شهرستان فارسان وجود دارد که کمبود اعتبارات از يک‌سو و عدم اولويت‌بندي پروژه‌ها از سوي ديگر سبب شده تا بسياري از پروژه‌ها افتتاح نشده فرسوده شوند.
 
اين شهر از ظرفيت‌هاي بالايي در امر ورزش برخوردار است

حميد حيدري اظهار داشت: اگر حمايت‌هاي مالي از ورزشکاران صورت بگيرد مطمئن باشيد قهرمانان بيشتري به جامعه معرفي مي‌شوند و بسياري از جوانان مي‌توانند از آن‌ها الگوبرداري کنند و درنتيجه به‌سوي ناهنجاري‌هاي اجتماعي همچون اعتياد کشيده نشوند.

وي تصريح کرد: اين شهر از ظرفيت‌هاي بالايي در امر ورزش برخوردار است اما برخي از مشکلات سبب شده تا استعدادهاي ورزشي اين منطقه به‌خوبي شکوفا نشوند.

حيدري گفت: اما آنچه امروز به‌عنوان سدي در برابر پيشرفت جوانان علاقه‌مند به ورزش در جونقان شناخته‌شده، کمبود امکانات ورزشي در رشته‌هاي مختلف است.
 
جونقان شهري در استان چهارمحال و بختياري است که در جنوب غربي شهرکرد (مرکز استان) و در فاصله ۴۲ کيلومتري از اين شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقي‌ترين بخش ميزدج واقع‌شده است که با دارا بودن جمعيتي بالغ‌بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترين شهر، پس از مرکز شهرستان مي‌باشد.
 
در خصوص سالن بوکس اعتباراتي براي آن در نظر گرفته‌شده است

مديرکل راه و شهرسازي استان داريوش حسيني در سفر به شهرستان فارسان گفت: در خصوص سالن بوکس اعتباراتي براي آن در نظر گرفته‌شده است و قرار بر اين شده که همان پيمانکار قبلي کار را ادامه دهد

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html