پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229627
ابلاغ افزايش قيمت نان از طرف اتحاديه نانوايي‌هاي چهارمحال و بختياري/ علت تکذيب گراني توسط رئيس صنعت، معدن و تجارت استان چيست؟
تاریخ انتشار : 1397/08/06 12:27:42
نمایش : 1240
تائيد افزايش قيمت نان از سوي رئيس اتحاديه نانوايي‌ها، تکذيب اين مورد از سوي رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و توزيع نان با نرخ جديد از سوي نانوايي‌ها در ذهن مردم اين ابهام را ايجاد مي‌کند که دليل گراني نان چه مي‌تواند باشد و چرا نظارتي بر قيمت‌ها صورت نمي‌گيرد؟
به گزارش جهانبين نيوز؛ درست سوم آبان‌ماه بود که افزايش قيمت نان در چهارمحال و بختياري توسط برخي از کانال‌ها اعلام شد و به دنبال آن مردم با مراجعه به نانوايي‌ها اين افزايش قيمت را به چشم ديدند.

اين درحالي است که افزايش ۲۰ درصدي نان روز گذشته از سوي اميررضا اميري رئيس اتحاديه نانوايي‌هاي چهارمحال و بختياري تائيد شد و علت افزايش نان از سوي وي افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي، آرد و ساير ملزومات عنوان گرديد.

اما نعيم امامي رئيس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در مصاحبه‌اي که با يکي از خبرگزاري‌هاي استان انجام داد، بيان داشت: تاکنون هيچ ابلاغيه‌اي جهت افزايش قيمت نان به نانوايي‌هاي استان اعلام نشده است و افزايش قيمت مورد تائيد سازمان صمت نيست.

در همين راستا با يکي از نانواهاي شهرکردي گفت‌وگو کرديم که متن آن را در زير مي‌خوانيد:

اين نانوا بيان داشت: ساعت ۱۲ روز چهارشنبه طي پيامکي از ما دعوت شد که براي دريافت نرخ جديد نان به اتحاديه مراجعه کنيم.

وي با اشاره به اينکه قيمت آرد دولتي ۱۰۰۰ تومان و قيمت نان ۵۰ تومان افزايش داشته است افزود: نانوايي‌ها شرايط سختي دارند و مانند همه اقشار با گراني‌ها مواجهند اما قيمت نان را تا قبل از رسيدن ابلاغيه و با اختيار خود افزايش ندادند.

اين نانواي شهرکردي با بيان اينکه برخي از مشتري‌ها از گراني نان گلايه دارند اضافه کرد: کيفيت نان برخي از نانوايي‌ها پايين است، اما اين نکته را هم بايد در نظر داشته باشيم که آرد خوبي به دست آن‌ها نمي‌رسد و شايد علت اين موضوع همين باشد.

به گزارش جهانبين نيوز؛ چرا بعد از آنکه افزايش قيمت نان توسط رئيس اتحاديه نانوايي‌ها در شهرکرد تائيد مي‌شود اين موضوع از سوي رئيس صنعت، معدن و تجارت استان تکذيب مي‌گردد؟

به نظر مي‌رسد اين سازمان درنظر دارد علت گراني نان را نانوايي‌ها عنوان کند اما اين سوال در ذهن مردم ايجاد شده است، که چرا هيچ نظارتي از سوي دولت بر افزايش قيمت‌ها صورت نمي‌گيرد و چرا نانوايي‌ها بايد قيمت نان را بدون هماهنگي بالا ببرند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html