پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229624
نبود فضاي مناسب مشکل اساسي پهلوانان ورزش زورخانه‌اي در شهر چليچه/چشم اميد جوانان به دست مسئولان است
تاریخ انتشار : 1397/08/03 10:10:04
نمایش : 1109
چند تن از پهلوانان شهر چليچه از شرايط نبود مکان مناسبي ورزش زورخانه‌اي در شهر گلايه کردند و خواستار توجه مديران شهري از اين رشته کهن و پهلواني شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نبود فضاي مناسب زورخانه‌اي در شهر چليچه تعطيل گرديده و جوانان شهر خواهان همکاري همگاني براي اين مشکل هستند. تنها مشکل اين جوانان و اين ورزش نيکو نبود جا و مکان مناسب است و اين موضوع را از شما مردم فهيم و بزرگان و شوراي محترم و شهردار خواستارند.
 
ورزش مفرح و زيباي زورخانه‌اي با چندين سال قدمت بيانگر فتوت، مردانگي و حميت پهلوانان از گذشته تاکنون جايگاه والايي دارد.

چند تن از پهلوانان چليچه اي در گفت‌وگو با خبرنگار ما از شرايط نبود مکان مناسبي در شهر گلايه کردند و خواستار توجه مديران شهري از اين رشته کهن و پهلواني شدند.

مختاري يکي از جوانان شهر چليچه افزود: همان‌گونه که طبق آيين و رسوم و همکاري اهالي محترم شهر در مراسمات و پشت‌کار و حمايت بي‌دريغ زبانزد همگان هستيم. بياييد گره اي را که مي‌شود با باز کردنش آينده شهر و جوانان و نوجوانان و نونهالان را در بهبود و پيشرفت و شکوفايي رقم زد بازکنيم.

وي بيان داشت: خطر بيکاري نبود شغل مناسب و در دسترس بودن وسايل والات معضلات اجتماعي دوست ناباب و نبود فضاي فرهنگي ورزشي در کمين فرزندان اين شهر است.

وي گفت: پس بايد به هوش باشيم و با حمايت از جوانان مستعد و به‌کارگيري همه امکانات دستي بر آستين کنيم و براي آيندگان خود قدمي برداريم.

آقاي مختاري بيان کرد: جوانان برومند شهر چليچه اقدام به بازگشايي و شروع ورزش زيبا و با قدمت زورخانه‌اي نمودند که همواره سفارش پيامبران رحمت امامان و هدايت گران و نياکانمان بوده و هست پس اکنون‌که نيازمند ياري هستند آنان را در پيشبرد اين هدف والا ياري‌رسانيم.

وي اظهار داشت: در حال حاضر اين ورزش زيبا و کهن به خاطر نبود فضاي مناسب در شهر تعطيل گرديده و جوانان شهر خواهان همکاري همگاني براي اين مشکل هستند. تنها مشکل اين جوانان و اين ورزش نيکو نبود جا و مکان مناسب است و اين موضوع را از شما مردم فهيم و بزرگان و شوراي محترم و شهردار خواستارند.

وي گفت: باشد که بتوانيم سربلند براي آيندگان قدمي برداريم. يادمان باشد در نبود اين فضاهاي سالم و سلامت هستند کساني وابزاري که در کمين جوانان شهر و کشاندن آنان خدايي ناکرده به راه نادرست هستند.

چليچه نام شهري است در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است. بر اساس آمار سال 1385 جمعيت چليچه برابر با 46٫656 نفر (6٬109 خانوار) بوده است.

 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html