پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229622
رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري:
فارساني‌ها تا پايان سال کد پستي‌هاي به‌روزشده دريافت مي‌کنند/پيمانکار ملزم به انجام تعهداتش شد
تاریخ انتشار : 1397/07/28 11:12:37
نمایش : 1066
رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري گفت: مردم روستاهاي فارسان نگران نباشند چون تا پايان سال مي‌توانند پلاک‌ها و کدپستي‌هاي به‌روز شده خود را دريافت کنند.
به گزارش جهانبين نيوز؛ به دنبال انتشار گزارشي با تيتر "کد پستي‌هايي که هرگز در آدرس فارساني‌ها حک نشد/ خلف وعده پيمانکار نصب کد پستي‌ها را به تاخير انداخت" و اعتراض مردم برخي از روستاها در شهرستان فارسان به اين موضوع که سه سال پيش هزينه دريافت پلاک و کدپستي را پرداخت کردند اما هنوز موفق به دريافت آن نشدند اين موضوع را از اداره پست استان پيگير شديم.

متن اين مصاحبه در زير آمده است:

مرادي رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در بحث کد پستي‌ها دو بحث وجود دارد، يکي اختصاص کد پستي و يکي بحث نصب پلاک‌ها.

وي با اشاره به اينکه اختصاص کد پستي از وظايف پست به نمايندگي دولت است که به‌صورت رايگان ارائه صورت مي‌گيرد و نيازي به صرف هزينه ندارد افزود: وظيفه ساخت و نصب پلاک طبق ماده پنج مصوبه هيئت وزيران در سال ۱۳۷۶ بر عهده شهرداري‌ها، بخشداري‌ها و دهياري‌ها قرار گرفت، که برخي از آن‌ها راساً بدون هماهنگي با پست با يک پيمانکار وارد قرارداد شده و گاهاً در برخي از موارد تضامين لازم را نگرفتند.

مرادي اضافه کرد: در اين موارد پيمانکار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و کار عقب افتاد و ديگر امکان قرارداد با پيمانکار ديگري هم فراهم نشد و مشکلاتي به وجود آمد.

رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: علي‌رغم اينکه ما از قراردادهاي دوجانبه‌اي که بين پيمانکار و شهرداري‌ها و... بسته شد مطلع نبوديم، اما از خود سلب مسئوليت نکرديم و پيگير موضوع شديم.

وي ادامه داد: بعد ازپيگيري‌هاي صورت گرفته مطلع شديم علاوه‌بر شهرستان فارسان در شهرستان‌هاي اردل، کوهرنگ و شهرکرد نيز پيمانکار خلف وعده کرده است، اما در سه شهرستان اردل، کوهرنگ و شهرکرد مشکل رفع شد و پيمانکار به تعهدات خود عمل کرد.

مرادي با اشاره به اينکه در شهرستان فارسان نيز در روستاهاي فيل‌آباد، ده‌چشمه و کران مشکل وجود داشت که هزينه از خانواده‌ها دريافت شده بود ولي کاري صورت نگرفته بود افزود: با پيگيري‌هاي انجام شده کار نصب پلاک‌ها در فيل‌آباد آغاز شد، اما اداره پست از نصب پلاک در روستاي کران و ده‌چشمه جلوگيري کرد چون فاصله زماني دريافت اطلاعات خانوارها و نصب پلاک زياد شده بود و همچنين برنامه بهنگام‌سازي اطلاعات مکاني شهرستان را نيز امسال در برنامه داشتيم.

وي با بيان اينکه اطلاعات که تکميل شود پيمانکار را دعوت و ملزم به انجام تعهداتش خواهيم کرد بيان داشت: برنامه بهنگام‌سازي تا ۲۰ بهمن امسال انجام مي‌شود.

مرادي گفت: بعد از برداشت اطلاعات، روستاي ده‌چشمه به علت توريستي بودن براي پلاک‌کوبي در اولويت است و تا پايان سال مشکل نصب پلاک حل خواهد شد.

رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حجم کار بالا بود و کمي از توان پيمانکار خارج بود يادآور شد: اما هر موقع نياز بود درم استان حاضر مي‌شود و با فاصله زماني در حال انجام تعهداتش است.

رئيس اداره فناوري، کدگذاري و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختياري گفت: مردم روستاهاي فارسان نگران نباشند چون تا پايان سال مي‌توانند پلاک‌ها و کدپستي‌هاي به‌روز شده خود را دريافت کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html