پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229616
اميد است مسئولين از تنها تيم ليگ برتري استانمان حمايت کنند
تاریخ انتشار : 1397/07/18 08:48:18
نمایش : 1292
يکي از تماشاگران ديدارهاي خانگي تيم شهدا چليچه گفت: بازي‌هاي خانگي تيم شهداءچليچه در ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور تمام شد؛ و بايد به فرهنگ بالاي تماشاگران اين شهر بباليم و افتخار کنيم.
يکي از تماشاگران ديدارهاي خانگي تيم شهدا چليچه در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: بازي‌هاي خانگي تيم شهداءچليچه در ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور تمام شد؛ و بايد به فرهنگ بالاي تماشاگران اين شهر بباليم و افتخار کنيم.

وي بيان داشت: هرکسي در شهرچليچه به استاديوم رفته باشد مي‌داند که چه‌کار پرمشقتي است. شبکه بسيار ضعيف حمل‌ونقل؛ جاده خاکي و ورزشگاه
بدون امکانات، استاديوم رفتن را به تجربه‌اي پردردسر و بعضاً عذاب‌آور تبديل کرده است.

استاديوم چليچه امکانات اوليه براي تماشاگران را ندارد

وي اظهار داشت: استاديوم چليچه نه سقفي براي تماشاگران دارد و نه به تعداد کافي دستشويي و نه رستوران و بوفه‌هاي درست‌وحسابي حتي آبسرد کن هم وجود ندارد.

وي تصريح کرد: ولي در بازي‌هاي خانگي‌اش در فصل گرما و سرما در زير باران، حضور پرشور تماشاگران را تجربه کرده است دربازي‌هايي بوده که بيش از دو هزار نفر هم رفتن ورزشگاه و هيچ‌گونه مشکلي براي تماشاگران و حتي داوران به وجود نيامده است؛ و هيچ‌گونه بي‌احترامي و فحاشي از سوي تماشاگران مشاهده نشد.



وي گفت: شهر چليچه ازلحاظ بازيکن و علاقه‌مندان به فوتبال ساحلي پتانسيل بالايي دارد اما به‌واسطه عدم‌حمايت و عدم زيرساخت لازم، به دست فراموشي سپرده‌شده است.
 
 
 چليچه يکي از بي‌نظيرترين مناطق ورزشي استان است
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، چليچه يکي از بي‌نظيرترين مناطق ورزشي استان است که توانسته است نام خود را به‌عنوان پايه‌گذار فوتبال ساحلي در منطقه مرکزي ايران آن‌هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
 


فوتبال ساحلي گونه‌اي از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به‌صورت متداول در کنار ساحل دريا برگزار مي‌شود اما در ايران برخي از استان‌ها اين فوتبال را در زمين‌هاي مصنوعي ترويج داده‌اند.
 
چليچه در شهرستان فارسان و در 35 کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html