پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229614
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با جهان بين نيوز:
با قانوني که عليه اقتدار کشور باشد، مخالفيم/ مصوبه مجلس را بررسي مي کنيم
تاریخ انتشار : 1397/07/16 16:06:20
نمایش : 1255
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:با هر اقدامي که به اقتدار کشور آسيب برساند و مانع پيشرفت کشور باشد مخالف هستيم و مخالفت خواهيم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، مجلس شوراي اسلامي روز يکشنبه لايحۀ الحاق دولت ايران به کنوانسيون بين‌المللي مقابله با تامين مالي تروريسم موسوم به «CFT» را تصويب کرد.

اين لايحه شامل يک مقدمه، ۲۸ ماده و يک پيوست است که پيوستن ايران به کنوانسيون بين المللي مقابله با تامين مالي تروريسم را با شروطي از جمله تاکيد بر باقي ماندن نظام بر موضع «به رسميت نشناختن اسرائيل»، پذيرفت.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص تصويب لايحه  الحاق ايران به  کنوانسيون بين‌المللي مقابله‌با تأمين‌مالي تروريسم(cft) در مجلس اظهار داشت: مجمع اين مصوبه و مصوبات ديگر مجلس را از نظر انطباق با سياست هاي کلي کشور مورد بررسي قرار مي دهد، در صورتي که مغاير با سياستهاي کلي کشور باشد به شوراي نگهبان اعلام مي کنيم تا  اصلاحيه  مصوبه صورت گردد.

رضايي افزود: ما با هر اقدامي که به اقتدار کشور آسيب برساند و مانع پيشرفت کشور باشد مخالف هستيم و مخالفت خواهيم کرد. هيچ امري نبايد به اقتدار کشور آسيب بزند، هيچ قانوني نبابد مانع پيشرفت کشور باشد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: قوانين بايد تقويت کننده اقتدار، امنيت و پيشرفت کشور باشد

رضايي بيان داشت: مجمع از بعد نظارت بر سياسست هاي کلي ، مغايرت هايي را که در مصوبات مجلس مشاهده کند به شوراي نگهبان اعلام مي کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html