پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229613
عشاير چهارمحال و بختياري همواره آماده دفاع از حريم کشور هستند
تاریخ انتشار : 1397/07/15 12:42:09
نمایش : 1794
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: عشاير چهارمحال و بختياري همواره آماده دفاع از حريم کشور بوده و در هشت سال دفاع مقدس با وجود راه هاي ارتباطي کم براي دفاع از ميهن راهي جبهه هاي حق عليه باطل شدند.
به گزارش جهانبين نيوز سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در يادواره شهداي عشايري استان اظهار کرد: جمعي از عشاير اين استان در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور يافتند و به دفاع از کشور پرداختند.

وي با بيان اينکه در زمان جنگ امکانات ارتباطي کم بود اما با اين وجود خبر تجاوز دشمن به کشور گوش به گوش به مردم چهارمحال و بختياري رسيد افزود: بنابراين مردم غيور و هميشه در صحنه استان براي مرزباني از حريم کشور راهي جبهه‌هاي حق عليه باطل شدند.

سردار اکبري ضمن گراميداشت ياد و خاطره ۲ هزار و ۴۳۸ شهيد اين استان بيان داشت: اين استان در زمان انقلاب، جنگ تحميلي و دفاع از حرم آل‌الله شهيد تقديم کردند که يادشان را گرامي‌ مي‌داريم.

وي با اشاره به رشادت‌هاي تيپ ۴۴ حضرت قمربني‌هاشم (ع) در زمان جنگ تحميلي گفت: در عمليات والفجر ۸ جناح‌داري عمليات به عهده رزمندگان سرافراز اين تيپ بود که با وجود بالا گرفتن جنگ تن به تن فرماندهان وقت حاضر نشدند جناح‌داري عمليات را به نيروهاي ديگر واگذار کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html