پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229610
تاکنون 5/5 ميليارد تومان اعتبار به جاده دشتک، فارسان تخصيص داده شد
تاریخ انتشار : 1397/07/14 10:45:18
نمایش : 1217
مديرکل راه و شهرسازي استان گفت: اعتباري که امسال براي جاده دشتک به فارسان حدود 8 ميليارد تومان مي‌باشد که تاکنون 5/5 ميليارد تومان به اين طرح تخصيص داده‌شده که با اين اعتبار بحث لاينينگ تونل و به سازي آسفالت جاده تا گردنه را خواهيم داشت.
داريوش حسيني در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: طي جلسه‌اي که با حضور فرماندار و تعدادي از مديران شهرستان برگزار شد پي گيري‌ها و برنامه‌ريزي‌هايي جهت انجام پروژه‌هاي عمراني که متولي آن اداره کل راه و شهرسازي استان است صورت گرفت.

وي در ادامه تصريح کرد: موضوع جاده چهار خطه فارسان کوهرنگ نيز موردبررسي قرار گرفت، با توجه به اعتباري که امسال براي اين طرح پيش‌بيني‌شده است مقرر گرديد اسناد و مدارک را موردبررسي قرار دهيم و اين طرح را نيز به مناقصه بگذاريم.

وي اظهار داشت: ديگر موضوع موردبحث جاده دشتک فارسان بود، با توجه به گراني وتورم بعضي از مصالح و تعيين پيمانکار جديد طي سه مرحله انتخاب خواهد شد کاري تاکنون صورت نگرفته. اعتباري که امسال براي اين طرح ابلاغ‌شده است حدود 8 ميليارد تومان مي‌باشد که تاکنون 5/5 ميليارد تومان به اين طرح تخصيص داده‌شده که با اين اعتبار بحث لاينينگ تونل و به سازي آسفالت جاده تا گردنه را خواهيم داشت و تا هفته آينده بحث مناقصه پيمانکار را جهت اجرايي شدن پروژه انجام خواهيم داد.

وي خاطرنشان کرد: در خصوص ساختمان فرمانداري و فرهنگسرا نيز صحبت‌هايي انجام شد و بررسي‌هايي صورت گرفت. در خصوص جاده جونقان که 150 متر از آن معارض دارد قرار بر اين شد تا با مالکان صحبت شود تا هر چه زودتر اين مشکل را مرتفع سازند و در اين خصوص از رياست محترم سازمان مديريت و برنامه‌ريزي داريم اين است که اعتبارات را به‌صورت نقدي ابلاغ کنند تا بتوانيم مشکلات مالکان را برطرف کنيم.

وي در ادامه افزود: در خصوص سالن بوکس نيز اعتباراتي براي آن در نظر گرفته‌شده است و قرار بر اين شده که همان پيمانکار قبلي کار را ادامه دهد.

وي گفت: در خصوص بحث جاده‌هاي روستايي پيگيري‌هايي صورت گرفته که ازجمله آن‌ها جاده کران به گوشه مي‌باشد و طي قولي که نماينده محترم در اين خصوص داده‌اند و اعتباري که از محل اعتبارات استاني براي اين امر در نظر گرفته‌شده است اميدواريم اين امر به‌زودي محقق گردد
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html