پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229608
عظمت، اقتدار و شکست ناپذيري ايران شعار توخالي نيست بلکه واقعيت هايي است که دشمن آرزو مي‌کند نباشد/ آمريکا از انقلاب اسلامي سيلي خورده است
تاریخ انتشار : 1397/07/12 10:23:17
نمایش : 1086
همايش ده‌ها هزار‌نفري بسيجيان استان تهران دقايقي پيش با حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادي آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ همايش ده‌ها هزار‌نفري بسيجيان استان تهران دقايقي پيش با حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادي آغاز شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي براي سخنراني در اجتماع ده‌ها هزارنفري جهادگران بسيجي وارد استاديوم آزادي شدند. اين مراسم از شبکه‌هاي راديويي و تلويزيوني و سايت KHAMENEI.IR بصورت زنده در حال پخش است.

شرکت‌کنندگان اين همايش، گروه‌هاي جهادي بسيجي‌اي هستند که شهريور‌ماه امسال در رزمايش خدمت بسيجيان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌هاي عمراني، بهداشتي، فرهنگي و آموزشي پرداخته بودند.

حضرت آيت الله خامنه اي در ابتداي سخنان خود فرمودند: ايام بسيار مهم بعداز عاشورا است؛ در واقع ايام حماسه زينبي است. در چنين روزهايي مسير کربلا و کوفه و شام و بعداز آن مدينه، مسير حرکت نوراني پرشکوه حماسي زينب کبري و حضرت امام سجاد و بقيه‌ي اسراي عاشورا است. اينها که توانستند با اين حرکت خود ماجراي عاشورا را ابديت ببخشند، آن را دائمي و زوال ناپذير کنند.

ايشان با بيان اينکه ما هم امروز در چنين روزهايي احساس ارتباط قلبي بيشتري با آن شهيدان عظيم‌الشأن مي‌کنيم يادآوري کردند: اربعين هم در پيش است. ملت ما و ملت عراق و مردمان زيادي از ملتهاي ديگر در تدارک حماسه‌ي بزرگ اربعين هستند. حماسه‌ي اربعين يک پديده‌ي فوق العاده‌اي است که به لطف و فضل الهي در هنگامي که دنياي اسلام نهايت نياز را به اينچنين حماسه‌اي دارد، به وجود آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامي ضمن گراميداشت ياد شهيدان بيان داشتند: اين اجتماع عظيم امروز و اين جمعيت جوان و پرشور و بسيجي، يادآور اجتماع در همين عرصه و ورزشگاه در دهه 60 است که آن جوانها رفتند و به پيروزي رسيدند و ان‌شاءالله شما هم در عرصه‌هايي که در پيش رو داريد به پيروزي کامل خواهيد رسيد.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به موقعيت بسيار حساس اجتماع بزرگ بسيجيان فرمودند: موقعيت کشور، موقعيت منطقه و جهان، موقعيت‌هاي حساسي است؛ بخصوص براي ما ملت ايران. حساسيت از اين جهت که از يک طرف عربده‌کشي‌هاي سران استکبار و سياست‌هاي آمريکاي جهان‌خوار و از يک طرف قدرت‌نمايي جوان‌هاي مؤمن و پيروزي‌هاي پياپي در ميدان‌هاي مختلف و از يک طرف مشکلات اقتصادي کشور و تنگي معيشت بخش بزرگي از مردم ضعيف کشور و از طرفي حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که اين وضعيت آنها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکري و عملي وادار کرده است.

ايشان همچنين تصريح کردند: کشور بخاطر وجود مشکل از خمودگي و بي عملي درآمده است و خيلي‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظيفه مي کنند و سرگرم تلاش مي‌شوند اما مهم اين است که شما جوان‌ها تصور نکنيد که راهي که پيش روي ماست، يک اتوبان آسفالت است، نه! راه پيشرفت به روي ما باز است اما راه پر از پيچ و خم است و موانعي در اين راه وجود دارد و دشمن به طور کامل در مقابل ما فعال است. بايد در مقابله‌ي با موانع اين راه راه طي کنيم.

رهبر معظم انقلاب با بيان اينکه راي اقتدار جمهوري اسلامي همين بس که کشور ايران را از زير سلطه انگليس و آمريکا بيرون کشيد تأکيد کردند: جان کلام من اول درباره عظمت ايران، دوم اقتدار جمهوري اسلامي و سوم شکست ناپذيري ملت ايران است؛ اينها شعار تو خالي نيست بلکه واقعيت هايي است که دشمن هاي ملت ايرات آرزو مي کننند ما آنها را نداشته باشيم.

حضرت آيت الله خامنه اي با بيان اينکه عظمت ايران نه فقط در زمان حال، عظمت ايران يک امر تاريخي در طول زمان است بيان داشتند: کشور عزيز ما توانسته است در عرصه علم، در عرصه فلسفه، در عرصه سياست، در عرصه هنر، در عرصه پرچمداري علوم انساني توانسته است در ميان ملت‌هاي مسلمان و در برهه‌اي از زمان در ميان همه ملت‌هاي جهان سرافراز بايستد و اين مربوط به زمان ما و دوران تاريخي است به استثناي 200 سال قبل از انقلاب، در دوران قاجار و پهلوي که در اين دوران عظمت ايران پايمال شد.

ايشان ضمن تأکيد بر اينکه اقتدار جمهوري اسلامي کشور ايران را از زير سلطه انگليس و آمريکا بيرون کشيد تصريح کردند: سلطه‌اي که از اول قرن نوزدهم ميلادي شروع شده بود و در همه امور کشور بيگانگان بي‌رحم و متکبر مسلط بودند. در اقتدار جمهوري اسلامي همين بس که توانست کشور را از زير اين سلطه ظالمانه نجات بدهد. براي اولين بار در اين قرن اخير در يک جنگي، جمهوري اسلامي توانسته مانع از تجزيه کشور بشود. براي اولين بار ملت ايران در جنگ تحميلي 8 ساله توانست جبهه وسيع دشمن را ناکام کند و تماميت ارضي کشور را حفظ کند.

رهبر معظم انقلاب در ادامه افزودند: گفتم شکست ناپذيري ملت ايران که البته اين به برکت اسلام است. اين شکست ناپذيري را مي‌شود در پيروزي ملت ايران در انقلاب بزرگ اسلامي، پيروزي ملت در دفاع مقدس و ايستادگي در طول 40 سال توطئه دشمنان مشاهده کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي ضمن تاکيد بر اينکه عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي و شکست ناپذيري ملت ايران حرفي بيهوده و شعاري نيست خاطرنشان کردند: اين موضوع واقعيتي است که دشمنان مي‌خواهند ما از آن بي اطلاع بوده و از آن غفلت کنيم و گمان بد نسبت به کشورمان داشته باشيم. امروز عظمت ملت ايران امر واضحي است که هر منصفي ناچار به تصديق آن است.

ايشان در ادامه افزودند:  بايد تهديد دشمن را درست فهم کنيم، اندازه آن را بشناسيم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقي حمله مي‌کند، شما نيروهاي‌تان را به مرز غربي ببريد، سودي نخواهد برد. همه‌ي نظام و همه‌ي کشور و مردم، بايد درک درستي از نبرد دشمنان داشته باشند.

رهبر انقلاب ضمن برشمردن عرصه هاي نبرد دشمنان بيان داشتند: اول از همه، اسلام است؛ آمريکا از اسلام سيلي خورده و از اسلام کينه در دارد. آمريکا از انقلاب اسلامي سيلي خورده است؛ اينها همه‌ کاره کشور بودند، منابع کشور در اختيار آنها بود و سرمايه‌هاي کشور با ميل آنها جابجا مي‌شد و سياست‌هاي فرهنگي و اقتصادي و سياسي کشور به ميل آنها جابجا مي‌شد، دست‌شان کوتاه شده و اسلام اين کار کرد.

حضرت آيت الله خامنه اي ضمن تاکيد بر اينکه دشمني آمريکا بخاطر بدگويي و مرگ بر آمريکا فقط نيست تصريح کردند: آنها از اصل حرکت ملت ايران کينه بر دل دارند. از قدرت اسلامي و قدرت انقلاب مي‌ترسند لذا سعي مي‌کنند که عناصر قدرت را مخدوش کنند و از بين ببرد.

ايشان در ادامه بيان داشتند: اينکه شما فهم درستي از واقعيت‌هاي کشورتان داشته باشيد، به ضرر آنهاست و آنها با اين مبارزه مي‌کنند، با ابزار خطرناک رسانه‌ها هم با اين موضوع مبارزه مي‌کنند و با تصوير سازي غلط سعي مي کنند افکار عمومي را منحرف کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html