پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229603
جاده‌هاي چهارمحال و بختياري براي رانندگان امن است/ مطالبات به حق و قانوني کاميون‌داران از سوي دولت پيگيري مي‌شود
تاریخ انتشار : 1397/07/07 13:19:38
نمایش : 1633
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در چهارمحال و بختياري هيچ‌گونه مشکل امنيتي براي کاميون‌داران وجود ندارد گفت: مطالبات به حق و قانوني کاميون‌داران از سوي دولت درحال پيگيري است و دولت تلاش مي‌کند مشکلات کاميون‌داران را رفع کند.
جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در چهارمحال و بختياري هيچ‌گونه مشکل امنيتي براي کاميون‌داران وجود ندارد.

وي با اشاره به اينکه کاميون‌داران در بحث لاستيک و قطعات يدکي مشکل عمده دارند ادامه داد: دولت در گمرکات درحال ترخيص لاستيک براي رفع مشکل کاميون‌داران است و تلاش مي‌کند تا مشکل اين عزيزان را به حداقل برساند.

مرداني تاکيد کرد: اگر چنانچه مشاهده شود شخص يا افرادي در جاده‌ها براي رانندگان مشکلي ايجاد کنند يا اقدام به تخريب کاميون‌ها کنند، قطعا توسط نيروهاي انتظامي شناسايي، دستگير و با آن‌ها برخورد قضايي خواهد شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مطالبات به حق و قانوني کاميون‌داران از سوي دولت درحال پيگيري است و دولت تلاش مي‌کند مشکلات کاميون‌داران را رفع کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html