پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229602
برخورد قاطعانه با متعرضان به کاميون ها/امنيت انتقال بار در محورهاي مواصلاتي استان برقرار است
تاریخ انتشار : 1397/07/07 13:17:52
نمایش : 1259
دادستان عمومي و انقلاب مرکز چهارمحال و بختياري گفت: امنيت در سطح جاده هاي چهارمحال وبختياري برقرار بوده و دولت بايستي نسبت به مطالبات به حق کاميون دار ها اهتمام جدي داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالرضا عليمحمدي دادستان عمومي و انقلاب مرکز چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه در استان هيچ گونه مشکلي در خصوص تردد کاميون ها و راننده ها وجود ندارد؛ اظهار کرد: خوشبختانه هيچ گونه راه بندان و يا عدم بارگيري به موقع در استان مشاهده نشده و مشکلات جزئي در استان هاي همجوار بوده که خروجي به آنها وجود ندارد.

عليمحمدي از آماده باش گشت هاي ويژه و حمل و نقل نظامي جهت کنترل امنيت جاده ها خبر داد و گفت: خوشبختانه راننده ها معترض نبوده و توقفي از سوي آن ها صورت نگرفته است؛ عده اي اخلال گر قصد ايجاد آشوب و برهم زدن امنيت و آرامش راننده ها را دارند و اگر چنانچه در استان چهارمحال وبختياري ديده شود با آن ها برخورد قاطعانه خواهد شد.

وي از برگزاري جلسات متعدد با سرصنف ها و اتحاديه هاي کاميون دارها خبر داد و تصريح کرد: بيشترين خواسته و گلايه کاميون دار ها از عدم تجهيزات کافي از قبيل لاستيک، روغن و لوازم يدکي است.

دادستان چهارمحال وبختياري خطاب به دولت و مسئولين اجرايي گفت: بايد نسبت به حل مشکلات کاميون دار ها اقدامات جدي صورت پذيرد و باراه حل هايي همچون حذف و يا کاهش عوارض گمرکي؛ اين مشکلات را رفع کرده و به آن ها کمک کنند.

عليمحمدي به جنگ اقتصادي نابرابر در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مقابل جنگ نابرابر اقتصادي هستيم و همه اقشار جامعه تحت فشار هستند، کاميون دار ها هم جزئي از اين قشر بوده که اميدواريم با برنامه ريزي هاي دولت و وارد کردن تجهيزات لازم مشکلات آن ها مرتفع گردد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html