پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229597
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد
حفظ حرمت و شان زوار اربعين، با بکارگيري ناوگان مناسب
تاریخ انتشار : 1397/07/05 07:38:07
نمایش : 1454
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت تردد ايمن ناوگان در مسيرهاي منتهي به مرز بيان داشت: همه اعضا در حوزه‌هاي خود مي‌بايست برحفظ حرمت و شانيت و آبروي نظام و مردم ايران با بکارگيري از ناوگان ايمن و انتقال همه زوار از مرزهاي مجاز، توجه داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در کميته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعين استان به تشريح سياست‌هاي کلي کميته در زمينه مديريت و ساماندهي زوار اربعين حسيني و وظايف اعضاي کميته حمل و نقل و سوخت پرداخت و رعايت قوانين و مقررات موضوعه توسط کليه شرکت‌هاي مسافربري و صنوف را يادآور گرديد.

وي در اين جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت تردد ايمن ناوگان در مسيرهاي منتهي به مرز بيان داشت: همه اعضا در حوزه‌هاي خود مي‌بايست برحفظ حرمت و شانيت و آبروي نظام و مردم ايران با بکارگيري از ناوگان ايمن و انتقال همه زوار از مرزهاي مجاز، توجه داشته باشند.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري افزود: مقرر شد اقدامات مقدماتي با هدف تسهيل در تردد و ارتقاي خدمات‌دهي به زوار انجام شود و با برگزاري مستمر جلسات اين کميته ضمن بررسي نقاط قوت و ضعف عملکرد سال‌هاي گذشته در زمينه نقل و انتقال زوار اربعين زمينه حضور شايسته زائران هم‌استاني مرقد امام حسين (ع) در مراسم گراميداشت اربعين حسيني سال جاري فراهم نماييم.

وي بيان داشت: در نتيجه بحث و تبادل نظر اعضاي کميته مواردي ازقبيل نظارت بر سيستم ناوگان عمومي با تشکيل کميته‌هاي نظارتي مشترک از اعضا، نظارت بر موارد ايمني از دو هفته قبل از اعزام، نظارت بر مراکز معاينه فني در جهت صدور معاينه فني صحيح، هماهنگي با مرکز امداد خودرو جهت خدمات‌دهي مناسبت از گذشته، اعلام محدوديت‌هاي ترافيکي از سوي پليس راه بصورت عمومي و گسترده به مردم، آماده‌باش دستگاه‌هاي عضو کميته از مورخ ۲۵ مهرماه لغايت ۱۲ آبان ماه سال جاري، هماهنگي جهت سوخت‌رساني مناسب به ناوگان عمومي استان در طول مسير و جلسه آموزشي رانندگان توسط پيلس راه قبل از اعزام به اربعين حسيني، مصوب گرديد.

گفتني است در اين جلسه پس از بيان ديدگاه‌ها و نظرات اعضاي اين کميته، مقرر گرديد که جلسات به صورت منظم برگزار گردد و همه اعضا ضمن آسيب‌شناسي و بررسي توانمندي‌هاي موجود در حوزه‌هاي تخصصي خود به ارائه برنامه بپردازند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html