پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229596
معين: آينده فضاي مجازي در اختيار جريان انقلاب و نيرو هاي انقلابي خواهد بود/ محسن رضايي: ابوظبي و عربستان آتش بيار منطقه هستند
تاریخ انتشار : 1397/07/04 08:05:05
نمایش : 3649
مجموعه يادمان عشق نخستين مجموعه ويديويي ۳۶۰درجه از يادمان هاي دفاع مقدس است همچنين بازي ويديويي تکاور نبردهايي براي مقابله با تروريست هاي تکفيري در سوريه و عراق را به نمايش مي گذارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيين رونمايي از مجموعه يادمان عشق و بازي ويديويي تکاور با حضور سردار سپهر، جانشين رييس سازمان بسيج سردار آزادي معاون بازرسي سازمان بسيج و مسلم معين مسوول سازمان رسانه اي بسيج برگزار شد.

آينده فضاي مجازي در اختيار نيروهاي انقلاب خواهد بود

مسلم معين مسئول فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين در آيين رونمايي از بازي تکاور و مجموعه يادمان عشق اظهار کرد: مجموعه قرارگاه فضاي مجازي بسيج با تمرکز بر هم‌افزايي در کنار رسانه‌هاي رسمي در حوزه فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي، شبکه سايبري انقلاب اسلامي با محوريت بسيج تشکيل شده است.

معين گفت: قرارگاه فضاي مجازي در يک روش نوين در هر ۱۳ لايه از حوزه زيرساخت تا حوزه خدمات‌محور و انيميشن ورود کرده و حضوري اثرگذار خواهد داشت.

وي تصريح کرد: امروز دو محصول در حوزه بازي و انيميشن رونمايي خواهد شد. يکي از آن‌ها مربوط است به زيارت يادمان‌هاي شهدا در مناطق مختلف کشور و ديگري هم بازي ويديويي مبتني بر بازي موبايل تحت عنوان “تکاور” است که از رويارويي مدافعان حرم با ترويست‌ها روايت مي‌کند.

مسئول فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين بيان کرد: با اطمينان خاطر عرض مي‌کنم که آينده فضاي مجازي در اختيار جريان انقلاب و نيروهاي انقلابي خواهد بود.

محسن رضايي: ابوظبي و عربستان آتش‌بيار معرکه هستند

سرلشکر محسن رضايي عضو تشخيص مصلحت نظام در آيين رونمايي در آيين رونماي از بازي تکاپو و مجموعه يادمان عشق که در سالن خبرگزاري فارس برگزار مي‌شود اظهار کرد: وقتي وارد بيمارستان‌ها شدم، از همه اقوام خوزستاني شهيد و مجروح شده بودند. ترور کور که گفته مي‌شود همين است يعني ماسکي روي اهداف اصلي مي‌زنند تا نيت باطني‌شان مشخص نشود.

رضايي گفت: به عيادت مادر مجروحي رفتم که محمدش هم مجروح شده بود و دو ساعت قبل به او خبر داده بودند که فرزندش شهيد شده است. مادرش مي‌گفت که شب قبل از شهادت در هيئت مرتبا شعار “لبيک ياحسين” را تکرار کنم. همين حادثه و حوادث مشابه نشان مي‌دهد که دشمنان ما برخلاف تبليغات حقوق بشري هدفشان در طول ۴۰ سال گذشته مقابله با اين انقلاب و دست‌آوردهاي ملت ايران است.

وي بيان کرد: دشمنان در هر مرحله‌اي هم با يک ابزار متفاوت وارد مي‌شوند. در دهه اول انقلاب در سيستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان نداي خودمختاري و تجزيه‌طلبي سر مي‌دادند. سال ۶۰ منافقان شروع کردند و در همين تهران، روزانه ۴۰ يا ۵۰ نفر از ما شهيد و همين حدود هم از آن‌ها کشته مي‌شدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح مي‌شدند.

عضو تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: باز در همين دوران صدام حسين را در با چند هزار تانک و نفربر وارد ۵ استان کشورمان شدند. بعد از جنگ تا مدتي خاموش بودند اما ۵ سال است که حادثه‌آفريني‌هاي جديدي در حوزه اقتصاد و امنيت به راه انداخته‌اند.

رضايي اضافه کرد: آن‌ها ديدند که در جنگ سخت همواره از ما شکست خورده‌اند و آسيب جدي ديده‌اند. آن‌ها امروز دست روي فشارهاي اقتصادي گذاشته‌اند و مردم را هدف گرفته‌اند. آن‌ها حتي به چيني‌ها و هندي‌ها هم گفتند که تا پايان امسال کار ايران تمام است و ديگر با آن‌ها قرارداد نفتي نبنديد.

وي با بيان اينکه سرمنشا کار آمريکا و اسرائيل هستند افزود: معرکه‌بيارهاي منطقه‌اي مانند ابوظبي و عربستان و برخي از کشورهاي به ميدان آمده‌اند تا نقش‌آفريني کنند‌. ما در گذشته هم اين دو کشور را در کنار صدام و منافقان ديده‌ايم.

رضايي گفت: مسئولان ما در برهه‌اي باب دوستي با امارات و عربستان را باز کردند و در برجام هم همين اتفاق افتاد. دشمنان قصد ضربه زدن به ما از طريق فشار مجازي و اقتصادي را دارند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران وظيفه مردم در جنگ اقتصادي را اين گونه تشريح کرد: در چنين شرايطي مردم بايد به صحنه بيايند و مشخص است که کاري از دست نهادهاي دولتي برنمي‌آيد. تعجب مي‌کنم که ۵ سال از شروع جنگ اقتصادي گذشته اما مردم، خبرنگاران و دانشگاه‌هاي ما در صحنه حاضر نيستند. ايران در سال اول حتي نتوانست يک تپه را هم آزاد کند اما در سال‌هاي بعد که مردم به ميدان آمدند ورق برگشت.

وي اضافه کرد: اگر مردم وارد نشوند و دولت بخواهد با سيستم حکومتي و وزارتخانه‌اي کار را پيش ببرد، روز به روز بر تعداد بي‌کار‌ها افزوده مي‌شود‌. از بسيج مي‌خواهم که کار را به صورت مردمي پيش ببرد و مردمي بماند. مردمي کردن اقتصاد و رسانه‌ها تنها راه عبور از وضعيت فعلي است.

بنابراين گزارش مجموعه يادمان عشق نخستين مجموعه ويديويي ۳۶۰درجه از يادمان هاي دفاع مقدس است همچنين بازي ويديويي تکاور نبردهايي براي مقابله با تروريست هاي تکفيري در سوريه و عراق را به نمايش مي گذارد.

در اين مراسم از خانواده شهيد مدافع حرم مصطفي صدرزاده و عوامل توليد مجموعه يادمان عشق و بازي تکاور تقدير به عمل آمد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html