پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229588
روح استکبار ستيزي همچنان در ميان ملت زنده است/ تکيه بر بسيج و ولايت توطئه هاي دشمن را نقش بر آب مي کند
تاریخ انتشار : 1397/06/31 12:58:27
نمایش : 1140
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: آنچه کشور را از نقشه هاي خطرناک دشمن نجات مي دهد تکيه بر بسيج، ولايت و تفکر عاشورايي قشر جوان و ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امروز ۳۱ شهريورماه در آغازين روز از هفته دفاع مقدس نيروي‌هاي مسلح چهارمحال و بختياري طي مراسمي حماسي اقتدار خود را به نمايش گذاشتند .

علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري صبح امروز هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: فداکاري ديروز و امروز جوانان شايسته کشور و دفاع ازکيان اسلام اين را ثابت کرده است که روح استکبار ستيزي همچنان در ميان اين ملت زنده است.

وي تصريح کرد: آنچه کشور را از نقشه هاي خطرناک دشمن نجات مي دهد تکيه بر بسيج، ولايت و تفکر عاشورايي قشر جوان و ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار است و اميدواريم اين روح حماسي تا زمان ظهور دولت حضرت موعود (ع) پايدار بماند .

سردار اکبري ادامه داد: ميدان دفاع مقدس اگر چه ميدان رزم بود که ظاهرا" با آتش بس به پايان رسيد اما آتش افروزيي دشمن در نقطه هاي فرهنگي، اجتماعي ، سياسي و اقتصادي در غالب طراحي جنگ نرم همچنان ادامه دارد .

وي اذعان داشت: امروز در شرايطي که استکبار با تمام نيرو در دسيسه ها و توطئه هاي جنگ اقتصادي و رسانه اي وسيع و گسترده اي که دشمن راه انداخته است ، ملت قدر شناس و با بصيرت ايران اسلامي با تاثي بر روزهاي سخت دفاع مقدس با تمام وجود فرزندان خود را بر جماعت حق عليه باطل ياري ميرسانندکه مي توانند در کمک به مسئولين نظام براي شکست آمريکا تاثير گذار باشد.

سردار اکبري با اشاره به اينکه در آستانه ۴۰ سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي هستيم خاطر نشان کرد: در حالي که تاريخ پر فراز و نشيب اين سرزمين مقدس شاهد ۴۰ سال شکوفايي و عزت و اقتدار ايران اسلامي است به ملت ايران پيام ميدهيم که ما نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي سيلي محکمي به دشمن خواهيم زد و در دستيابي به موقعيت ممتاز بين المللي موفق خواهيم شد.

وي اذعان داشت: ما نيروهاي مسلح با بهره گيري از تجارب هشت سال دفاع مقدس و با اتکا به رهنمود هاي فرماندهي معظم کل قوا و با روحيه و تفکر انقلابي و جهادي روزبه روز قدرت و اقتدار دفاعي و نيل به فناوري هاي مدرن راهبردي را همچون گذشته افزايش خواهيم داد.

مرزداران اسلام امروز فرهنگ عاشورايي را گسترش مي دهند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: همه ما هرکداممان امروز مرزداران اسلام هستيم.

حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام در اين رزمايش اظهار کرد:  مرزداران در همه عرصه ها حضور دارند.

وي با اشاره به اينکه شما مرزداران اسلام و مرزبانان مکتب تشيع هستيد بيان داشت: امروز اين شما هستيد که مکتب و فرهنگ عاشورا را گسترش مي دهيد.

حجت السلام نکونام بيان داشت: شما مرزداران همچنان پرچم اسلام را بالا و زنده نگه داشته ايد که اميدوارم اين کار شما به رضايت خدا بينجامد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html