پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229578
هم‌نوايي شيرخوارگان حسيني با لالايي رباب براي علي‌اصغر(ع) درشهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1397/06/23 11:38:18
نمایش : 1951
حسينيه ثارالله شهر فارسان امروز شاهد حضور شيرخوارگان سبزپوشي بود که به عشق طفل شيرخوار دشت نينوا، لباس سربازي حضرت را بر تن کرده بودند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مادراني با چهره‌هاي حزن آلود همراه با قطرات اشک رداي سبز بر تن شيرخواره خود مي‌کردند، بي‌اختيار فرياد «يا حسين» سر مي‌دادند.
 
شيرخواره‌ها که از حضور همسن و سال‌هاي خود به وجد آمده بودند، با لبخندهاي کودکانه‌شان پرچم‌هايي را که در دست داشتند، به هم نشان مي‌دادند و به نوعي در همان حال و هوا به ابراز احساسات مي‌پرداختند و با اينکه نمي‌توانستند صحبت کنند، اما با پخش‌شدن نواي لالايي علي‌اصغر(ع) بر سر و سينه خود مي‌زدند.
 
اين همه جمعيت براي اين آمده بود که با مصيبت جانکاه رباب(س) همدردي کنند، هر چند که از آن واقعه سال‌ها مي‌گذرد، اما مادران با حضور خويش مي‌خواستند دردي از دردهاي رباب را تسکين بخشند.
 
امروز روز مادراني بود که يا به تازگي مادر شده بودند يا اينکه براي چندمين بار طفل شيرخواره خود را آورده بودند.
 
امروز روز مادراني بود که پرواز طفل کوچکشان را نظاره کردند. آمده بودند تا بگويند ما نيز در غم مادر علي‌اصغر(ع) شريک هستيم.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html