پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229567
هر کس به اندازه توان خود در جشن عاطفه ها کمک کند
تاریخ انتشار : 1397/06/16 16:00:22
نمایش : 1345
امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: در آستانه مهر ماه و فصل بازگشايي مدارس قرار داريم و جمعي از مردم امکانات لازم را براي تامين لباس و لوازم التحرير فرزندانشان در اختيار ندارند؛ کميته امداد هم جشن عاطفه ها را براي همين به راه مي اندازد که هر کس به اندازه توان در اين مسير کمک کند.
حجت الاسلام سيد مرتضي احمدي در خطبه هاي اين هفته شهر فارسان با اشاره به ضرورت توجه به تقواي الهي خصوصا در شرايط کنوني، گفت: همه موظف به تقوا هستيم و اين تقوا براي مسئولان ضروري تر است؛ بايد تقوا را در ميان آحاد جامعه تقويت کرد.

او ادامه داد: بايد آنچه از مسائل مردم که در کوتاه مدت قابل حل است رفع شده و از سويي مردم مطمئن باشند که مسئولانشان پاي حرف خود براي حل تمام مشکلات در بلندمدت نيز هستند.

احمدي  با اشاره به قرارداشتن در آستانه ايام محرم، گفت: بايد در اين ايام مکتب ابي عبدالله الحسين(ع) بازخواني شود و به نسل جوانتر ياد بدهيم که نبايد از مسير ترسيم شده توسط امام حسين(ع) دور شد؛ آن امام براي هميشه بشريت مسيري را ترسيم کرده که چگونه مي توان در مقابل ظلم ظالم و مفاسد ايستاد.

او هدف انقلاب امام حسين(ع) را مبارزه با فساد و مفاسد و به صلاح و سامان رساندن جامعه دانست و گفت: امروز يک ليست مفصل از مفاسد اجتماعي را مي بينيم که امکان دارد هر گوشه از جامعه نمود و بروز داشته باشد؛ حسيني‌ها، هيئتي ها و منبري ها بايد براي رفع اين مفاسد سازماندهي شوند و حرکت کنند.

امام جمعه موقت فارسان با اشاره به سالروز 17 شهريور و جنايتي که وابستگاه رژيم پهلوي در ميدان ژاله انجام داده و عده زيادي از انقلابيون را شهيد کردند، گفت: برادران و خواهران مسلم بدانيد آنها که در 17 شهريور با دستور دشمنان ملت کشته شدند، امروز هم اگر امکانش را داشته باشند ما را مي کشند تا به نوکريشان تن بدهيم.

وي  به سخنان رهبر معظّم انقلاب در ديدار اعضاي مجلس خبرگان درباره وجود جنگ رواني دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ رواني دشمن، براي ايجاد التهاب در ميان مردم است و مي‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند.
 
وي در ادامه گفت: توصيه‌هاي مقام معظم رهبري به هيات دولت راهگشا است و بايد مورد عمل قرار گيرد. امروز دشمن ضعف ما را در مسائل اقتصادي ديده و با تمام توان جنگ تمام عيار اقتصادي به راه انداخته و در کنار آن جنگ رواني نيز به راه مي‌اندازد تا به اهدافش که همان هدف يزيدي است، برسد.

امام جمعه موقت فارسان  اضافه کرد: آمريکا مي‌خواهد که ما تسليم آن‌ها شويم و مشکلات را در مذاکره با آنان برطرف کنيم و يا اينکه با اين فشارها نظام جمهوري اسلامي را به فروپاشي بکشاند اما بدون شک آمريکا اين نيت شوم و هدف شيطاني خود را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام احمدي بااشاره به برگزاري جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و بيان داشت:  جشن عاطفه ها يک امر انساني است. ما مي‌دانيم که مردم در سختي هستند. قرآن مي گويد مردم زماني که بيچاره اند، ايثار مي کنند و به فقرا مي دهند.

وي تصريح کرد: در آستانه مهر ماه و فصل بازگشايي مدارس قرار داريم و جمعي از مردم امکانات لازم را براي تامين لباس و لوازم التحرير فرزندانشان در اختيار ندارند؛ کميته امداد هم جشن عاطفه ها را براي همين به راه مي اندازد که هر کس به اندازه توان در اين مسير کمک کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html