پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229561
معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري
مسئولين بايد در اين جنگ اقتصادي شبانه‌روزي تلاش کنند
تاریخ انتشار : 1397/06/07 10:34:47
نمایش : 2415
معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: دشمن جنگ اقتصادي عظيمي را در کشور به راه انداخته و مي‌خواهد با ايجاد فاصله بين مردم و مسئولين به اهداف شومي که تاکنون به آن‌ها نرسيده برسد لذا وظيفه همه مسئولين اين است که شبانه‌روزي تلاش کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان از افتتاح و کلنگ زني  32 طرح به مناسبت هفته دولت در شهرستان فارسان خبر داد که اعتبار اين پروژه‌ها 40 ميليارد تومان مي‌باشد.

جعفر مرداني گفت: ابتدا تقارن اعياد بزرگ غدير و قربان و همچنين ياد و خاطره شهدا دولت خصوصاً شهيدان رجايي و باهنر را گرامي مي‌داريم

وي با اشاره به رخدادهاي هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌اي است تا دولتمردان خدمت مردم رسيده و آن‌ها را از فعاليت‌هاي انجام‌شده در بخش‌هاي مختلف بدون منت آگاه کنند.

مرداني با اشاره به نزديکي 40 سالگي انقلاب اسلامي در ادامه افزود: با نگاهي به قبل از انقلاب و بعد از انقلاب مي‌توان تفاوت‌هاي فراوان را به‌خوبي درک کرد، اين استان قبل از انقلاب تنها 3 شهرستان داشت اما اکنون 9 شهرستان،25 بخش،42 شهر و 50 روستا و اگر زيرساخت‌ها را هم بخواهيم ببينيم اصلاً قابل‌مقايسه نيستند.

وي تصريح کرد: دشمن جنگ اقتصادي عظيمي را در کشور به راه انداخته و مي‌خواهد با ايجاد فاصله بين مردم و مسئولين به اهداف شومي که تاکنون به آن‌ها نرسيده برسد لذا وظيفه همه مسئولين اين است که شبانه‌روزي تلاش کنند و در خدمت مرد عزيز باشند و دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند که اگر پاسخگو نباشند يعني خيانت به مردم شريف است.

وي خاطرنشان کرد: خدا قوت به مجموعه مديران که تلاش مستمر داشتند تا ما بتوانيم شاهد بهره‌برداري 32 طرح بااعتباري بالغ‌بر 40 ميليارد تومان در اين شهرستان باشيم کلنگ زني 9 طرح بااعتبار بيش از 8 ميليارد تومان را خواهيم داشت که جاي بسي خرسندي است.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html