پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229558
راه را باز كنيد شما تنها نيستيد، ظرفيت بسيج در اختيار شماست/ بسيج همواره آماده كمك به دولت بوده
تاریخ انتشار : 1397/06/04 20:08:59
نمایش : 4634
سردار غيب پرور در پاسخ به درخواست ديروز رييس جمهور که «دولت را تنها نگذاريد»، گفت: بيش از يک سال است که به شما اعلام آمادگي و همکاري کرده، نامه زده و در تربيون هاي مختلف اعلام کرده ايم ولي پاسخي دريافت نکرده ايم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري فارس، سردار غلامحسين غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در اجلاسيه شهداي اصناف، کارمندان و کارگري در استان البرز از مسئولين به خاطر برگزاري اين اجلاسيه در مسجد تشکر کرد و گفت: شعار مسجد محوري بايد در عمل محقق گردد و مسجد همانند قبل بايد محور انجام برنامه ها باشد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه به ايستادگي شهيدان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهيدان به ما راه ايستادگي و استقامت را آموختند و خواست خداوند بود که شهيدان دوران دفاع مقدس به شهيدان مدافع حرم پيوند بخورند.

وي در ادامه افزود: هدف از برگزاري چنين اجلاسيه هايي نشستن پاي مکتب شهداست. همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان تا پاي جان ايستادگي کردند و ما هم اگر شاگردان خوبي باشيم راه را ادامه داده و در مقابل مشکلات ايستادگي مي کنيم.

غيب پرور ضمن اذعان به افزايش مشکلات اقتصادي مردم افزود: مشکلات اقتصادي جامعه فزوني يافته اما بين پاسداري از اصل انقلاب و انتقاد فرق است مردم پاي اين انقلاب که ادامه قيام امام حسين عليه السلام است ايستاده اند و ترديدي نداشته و ندارند.

غيب پرور با اشاره به صحبت ديروز رييس جمهور مبني بر اينکه "دولت را تنها نگذاريد"، گفت: بيش از يک سال است که به شما اعلام آمادگي و همکاري کرده، نامه زده و در تربيون هاي مختلف اعلام کرده ايم ولي پاسخي دريافت نکرده ايم!

وي در همين رابطه افزود: شما اگر بخواهيد تنها نيستيد؛ فرهيختگان بسيج در اصناف، پزشکي و صنعت و اقشار مختلف بسيج در خدمت شما هستند اما راه بسته است، راه را باز کنيد بسيج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است. شما بخشي از توانايي بسيج را در عرصه سازندگي و در زلزله کرمانشاه ديده ايد و مردم حلاوت خدمت رساني بسيج را چشيده اند.

وي در ادامه ضمن تشکر از سازمان تعزيرات و قوه قضاييه گفت: در دو هفته گذشته بسيج به موضوع احتکار کالاهاي اساسي ورود کرده و همه نتايج آن را ديدند اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان بايد تا رسيدن کالاهاي احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.

* احتکار کنندگان همانند داعش هستند

غيب پرور در پايان ضمن داعشي خواندن احتکار کنندگان افزود: کساني که کالاهاي مورد نياز مردم را احتکار مي کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمي کنند ولي در مقابل اصناف و بازاريان ما غيرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامي و کمک به دفاع مقدس به خوبي ايفا کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html