پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229555
شکستن طلسم پرسپوليس و ناکامي استقلال/ هفته گل‌هاي زيبا
تاریخ انتشار : 1397/06/03 10:15:52
نمایش : 3280
هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر کشور در سه روز پيگيري شد و پديده، ميهمان ناخوانده صدر جدول تنها تيم بالاي جدولي بود که پيروز شد تا موقعيتش را حفظ کند.
به گزارش پايگاه خيري تحليلي پيرغار، ليگ برتر کم کم به روزهايي مي‌رسد که جدول آن در حال جا افتادن است و تيم هاي حاضر در اين مسابقات چهره‌هاي واقعي خود را نشان مي‌دهند. در روزهايي که استقلال و پرسپوليس کم کم با پيروزي در اين مسابقات بيگانه مي‌شوند، سرخ پوشان همچنان تنها تيم بدون شکست و پديده نيز تنها تيم بدون تساوي در اين مسابقات است. چهار تيم هم کماکان در حسرت پيروزي به سر مي‌برند و براي پايان دادن به اين حسرت در انتظار روزهاي آينده نشسته‌اند.

در اين هفته در ديدار تيم هاي پديده و پيکان و تراکتورسازي و سپاهان گل هاي بسيار زيبايي به ثمر رسيد.

* طلسم پرسپوليس شکست
سرانجام در هفته پنجم رقابتها دروازه پرسپوليس هم باز شد تا حالا تيمي بدون گل خورده در جدول نباشد. پرسپوليس در اين هفته گل بدي روي اشتباه فاحش عليرضا بيرانوند دريافت کرد تا طلسم باز نشدن دروازه‌اش بشکند اما اين گل باعث نشد تا اين تيم همچنان بهترين خط دفاعي را در اختيار نداشته باشد.

در حالي پرسپوليس با يک گل خورده در پايان هفته پنجم داراي بهترين خط دفاعي ليگ است که سپيدرود با ۱۴ گل خورده ضعيف ترين خط دفاعي را در اختيار دارد.

* شاگردان ويسي در حسرت گل زده
طلسم گل نخوردن پرسپوليس شکست اما طلسم گل نزدن نفت مسجد سليمان همچنان پا برجا باقي مانده است تا شاگردان عبدالله ويسي در پايان هفته پنجم تنها تيمي باشند که موفق به گلزني نشده و همچنان در حسرت گل زدن به سر مي برند. دومين تيم ضعيف در خط حمله هم سپيدرود است که در ۵ هفته برگزار شده از مسابقات تنها ۲ بار موفق به گلزني شده است.

در حالي نفت مسجد سليمان در حسرت گل زده به سر مي‌برد که سپاهان با ۱۰ گل زده داراي بهترين خط حمله مسابقات است. شاگردان قلعه نويي معدل ۲ گل زده براي هر بازي را در پايان هفته پنجم از خود به جاي گذاشته‌اند.

* چهار تيم در حسرت پيروزي
در پايان هفته پنجم چهار تيم ماشين سازي، نفت مسجد سليمان، صنعت نفت آبادان و سپيدرود هنوز طعم پيروزي را نچشيده‌اند تا چهار تيمي باشند که مقابل نام آنها در ستون «برد» عدد «صفر» درج شده باشد. 

در مقابل اين چهار تيم، پديده با چهار پيروزي داراي بيشترين پيروزي در اين مسابقات است. 

* ۲۰ اخطار بدون اخراج
هفته پنجم را در حالي پشت سر گذاشتيم که ۲۰ بار کارت زرد داوران به نشانه اخطار از جيب شان در آمد اما در مقابل اين ۲۰ اخطار، شاهد خروج کارت قرمز و اخراج بازيکنان نبوديم. 

در هفته پنجم بازي دو تيم پرسپوليس و صنعت نفت با ۶ اخطار پر کارت ترين بازي و دو بازي ذوب آهن مقابل ماشين سازي و سپاهان مقابل تراکتورسازي با تنها يک کارت زرد کم برخورد ترين بازي‌هاي هفته بودند.

در اين هفته پرسپوليس با ۵ کارت زرد خشن ترين تيم بود و تيم‌هاي ذوب آهن، پديده، تراکتورسازي، پارس جنوبي و استقلال خوزستان تيم هايي بودند که هفته را بدون دريافت اخطار به پايان رساندند.

* استقلال - فولاد تنها بازي بدون گل
در هفته پنجم تنها يک بازي بدون رد و بدل شدن گل به پايان رسيد که اين بازي هم ديدار بين دو تيم استقلال و فولاد بود. در مقابل اين بازي کم گل، ديدار تيم هاي تراکتورسازي و سپاهان با تبادل ۴ گل پر گل ترين بازي هفته شد.

در هفته پنجم کلا ۱۶ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد تا معدل ۲ گل زده براي هر بازي در اين هفته به جاي مانده باشد. استقلال، فولاد، نفت مسجد سليمان، پارس جنوبي جم و سپيدرود تنها تيم هايي بودند که در اين هفته موفق به گل زدن نشدند.

* بدون گل زودهنگام
در هفته نسبتا کم گل پنجم، هيچ گل زودهنگامي به ثمر نرسيد. زودترين گلي که در اين هفته از خط دروازه‌ها عبور کرد گل سجاد شهباززاده مهاجم تيم سپاهان بود. اين گل در دقيقه ۳۵ وارد دروازه تراکتورسازي شد.

در مقابل بايد گفت دير هنگام ترين گل هفته نيز در همين بازي و توسط دانيال اسماعيلي فر بازيکن تراکتورسازي به ثمر رسيد. اسماعيلي فر با گل زيبايي که در دقيقه ۹۰ به ثمر رساند هم بازي را به تساوي کشاند و هم ديرهنگام ترين گل هفته را به ثمر رساند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html