پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229553
اظهار بي اطلاعي نماينده مجلس از طرح شفافيت آراء/موافق شفافيت عملکرد نمايندگان هستم
تاریخ انتشار : 1397/06/03 10:09:53
نمایش : 1901
نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: شفايت عملکرد نمايندگان و مسئولين جلب اعتماد مردم را در پي دارد.
علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: گاهي اوقات طرح هايي در مجلس مي آيد که اگر آن طرح تصويب شد همه ما ملزم به اجراي آن هستيم.

وي با اشاره به اينکه هرچه ما شفاف تر باشيم براي مردم قابل اعتماد تر هستيم تصريح کرد: ما بايد خودمان را در اتاق شيشه اي فرض کنيم تا نظارت بيشتري خصوصا" از طرف اصحاب رسانه بر روي ما صورت گيرد.

کاظمي با بيان اينکه مردم بيش از حد خبر اختلاس شنيده اند و همين امر موجب شده که نسبت به برخي مسئولين بي اعتماد باشند بيان داشت: اميدواريم ديگر شاهد اختلاس ها نباشيم.

وي اذعان داشت: بايد زير ساخت هاي الکترونيک در دولت مهيا شود تا بتوان طرح شفافيت را اجرا کنيم.

کاظمي افزود: اميد است روزي برسد که دولت الکترونيک اجرا و شفافيت در کار مسئولان ايجاد شود.

وي خاطر نشان کرد: ان شاء الله دست به دست هم دهيم که بعد ملي را تقويت کنيم و بعد داخلي هم اگر تخلفي در آن ديده شد با جديت با آن برخورد شود.

کاظمي اظهار کرد: اميدواريم که با حذف رانت ها و اختلاس ها بتوان به تقويت ابعاد داخلي و خارجي برسيم

نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پايان به کمپين فرزندت کجاست پيوست و گفت: دو فرزند يک دختر و يک پسر دارم که دخترم دانش آموز دوره متوسطه است و پسرم در تهران دانشجو بوده و مشغول تحصيل است و علاوه بر آن عکاسي هم مي کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html