پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229542
مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري
افتتاح مجتمع رفاهي معلولين و سالمندان در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1397/05/02 11:50:03
نمایش : 1379
مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري در سفر از افتتاح مجتمع رفاهي معلولين و سالمندان در روستايي ده چشمه خبر داد و گفت: اين مجتمع با زير بنايي 1000 مترمربع در سه‌طبقه و بااعتبار بالغ‌بر 600 ميليون تومان به بهر برداري رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد ميرزايي، مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان افزود: ساختمان بهزيستي در روستاي ده چشمه افتتاح شد که اين ساختمان در سال ۹۵ شروع امسال کار ساخت اين ساختمان به اتمام رسيد زمين اين سازمان از طريق خيرين به سازمان بهزيستي واگذارشده است که حدود ۵۵۰ ميليون تومان خيرين به سازمان بهزيستي کمک کردند و بهزيستي اين مرکز را راه‌اندازي کرد.

وي تصريح کرد: هدف از راه‌اندازي اين مرکز براي سالمندان و معلولين است و سياست بر معلولين سالمندان روزانه است و سياست سازمان بهزيستي بر اين مبنا هست که طرح مراقبين در استان اجرا شود.

وي اظهار داشت: نيت بر اين نيست که سالمندان در مراکز شبانه‌روزي نگهداري شوند نيست بر اين است که سالمندان ما در مراکز روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر خدمات داده شود يا در منازل نگهداري شوند و از طريق خود پرستاري، مراقبين که سازمان بهزيستي معرفي مي‌کند در منزل نگهداري شوند. يا حقوق خود مراقبين در اختيار خانواده قرار خواهد گرفت.

وي در پايان گفت: اين ساختمان در 1000 مترمربع زيربنا در سه‌طبقه در اختيار اين مرکز قرارگرفته شده که از طريق 1000 پرونده خدمات مددکاري که در اين مرکز ارائه خدمت به سالمندان و معلولين شهرستان فارسان مي‌شود.

روستاي ده چشمه از توابع شهرستان فارسان در 40 کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري واقع‌شده و نزديک به پنج هزار نفر جمعيت دارد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html