پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229541
استاندار چهارمحال و بختياري:
بودجه دستگاه هاي اجرايي با موازي کاري هدر مي رود
تاریخ انتشار : 1397/05/02 09:13:00
نمایش : 2077
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: موازي کاري ها موجب هدررفت بودجه و بي نظمي در دستگاههاي اجرايي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري با انتقاد از ساخت همزمان ۴ استخر شنا در يک شهرستان کوچک توسط چهار دستگاه اجرايي افزود: نبود مطالعات کارشناسي و موازي کاري علت اصلي اين موارد است.

وي تصريح کرد: اين درحالي است که در شهرستان همجوار منطقه مذکور هيچ گونه استخر شنا وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري، زمينه سازي براي ازدواج آسان را از دغدغه هاي مسئولان استان ذکر کرد و گفت: بايد در توزيع امکانات دولتي براي گشايش مشکلات جوانان عدالت برقرار و علت مشکل جوانان در امر ازدواج و مسائل رفاهي آنها بررسي و رسيدگي شود.

عباسي از توزيع اعتبارات عمراني شهرستان هاي استان از هفته آينده خبر داد و گفت: فرمانداران موظفند با اولويت بندي و نگاه مثبت به امر فرهنگ و امور جوانان در توزيع اعتبارات با وسواس و حساسيت عمل کنند.

وي با تجليل از بکارگيري و مشارکت بخش خصوصي و انجمن نيکوکاران در امر ازدواج و امور جوانان گفت: برخي از سازمانهاي مردم نهاد در امر تسهيل ازدواج آسان و حل مشکل خانواده ها از مسئولان بهترعمل کرده وموجب رضايت مندي جامعه شده اند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برگزاري برنامه هاي ويژه دهه کرامت به تنهايي نمي تواند بازخورد فرهنگي مناسب و مطلوبي در جامعه داشته باشد و بايد از اين مناسبت ها براي ارائه راهکارها استفاده کرد.

وي مشکل ازدواج را يک مشکل فرهنگي دانست و گفت: در حال حاضر با وجود برخي سنت ها، امر ازدواج براي يک جوان سخت شده است و اين سنت هاي دست و پاگير و پرهزينه بايد کنار برود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در پاسخ به اعتراض نماينده لردگان مبني بر توقف قرائت گزارش نظرسنجي دانشگاه هاي استان در رابطه با نحوه و سن ازدواج جوانان که بگفته وي ارائه آن در شان و منزلت نظام جمهوري اسلامي نيست، گفت: جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان محل تبادل نظر و کسب اطلاعات از روند زندگي جوانان است.
وي اظهار داشت: اگر مشکلات جوانان و دانشجويان در اين محافل بازگو نشود، کجا بايد رسيدگي شود.

وي گفت: آن روزها گذشت که فرزند خانواده چندين ماه و سال معتاد به مواد مخدر بود و مادر خانواده راز اعتياد فرزند را از پدر مخفي مي کرد.

وي تاکيد کرد: در خانواده ها برخي از جوانان و نوجوانان تا بامداد با گوشي تلفن يا نرم افزار مشغول جست وجو در اينترنت هستند و برخي از والدين اين امر را ناچيز و بديهي مي دانند که اين معضل از اعتياد به موادمخدر صنعتي نيز مضرتر و مخرب تر است که بايد آگاه سازي شود.

وي از اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان استان خواست با آگاه سازي ،والدين را از چالش هاي پيش روي جوانان و نوجوانان آگاه و پيشگيري لازم را داشته باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html