پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229540
شهرستان فارسان ميزبان خادمان حرم امام رضا (ع) شد
تاریخ انتشار : 1397/05/01
نمایش : 2063
همزمان با دهه کرامت کاروان جشن‌هاي مردمي و معنوي «زير سايه خورشيد» که حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوي (عليه‌السلام) است وارد شهرستان فارسان شدند و مورد استقبال عظيم مردم ولايتمدار اين شهر قرار گرفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يکي از خادمان حرم امام رضا (عليه‌السلام) در حاشيه ورود به فارسان گفت: مطابق سال‌هاي گذشته و در غالب کاروان‌هاي «زير سايه خورشيد» خادمين حرم علي بن موسي‌الرضا (عليه‌السلام) به سراسر نقاط ايران اسلامي سفرمي کنند.
 
وي بابيان اينکه امام رضا (عليه‌السلام) در دل همه مردم ايران جاي دارد گفت: امروز فارسان يکي از شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري شاهد خيل عظيم دوستداران آن امام همام بوديم.

همه‌ساله در دهه کرامت خادمان امام رضا (عليه‌السلام) با حضور در شهرها و نقاط مختلف استان اشک شوق را در چشمان مردم جاري و آرزوي کساني که توفيق زيارت امام رضا (عليه‌السلام) را نداشتند برآورده مي‌کنند.
 
خادمان حرم امام رضا (عليه‌السلام) در بدو ورود به فارسان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهداي اين شهر، اداي احترام کردند و سپس به ديدار بيماران در بيمارستان سيدالشهدا و خانواده‌هاي شهدا رفتند و در آستان مقدس امامزاده سيد محمد (ع) با استقبال گسترده مردم ولايتمدار و عاشقان امام رضا (عليه‌السلام) روبرو شدند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html